גיא פלג, עיתונאי חדשות 12, שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל על בקשתם של סנגורי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שפנו לבית המשפט בבקשה לדחות את הדיון הצפוי ביום רביעי הבא. "אני יודע שהעמדה שלי לא פופולרית, בטח לא בקרב עמיתיי, אך אני ממש לא מצליח להבין את הטירוף הזה", הסביר ב-103FM, "זה מתחיל מכך שלא עוצרים את הדיונים בבתי המשפט, אומרים שמתחוללת מגפה ואסור להתקהל, ושהמגפה מאוד מדבקת עם המוטציה, ובכל זאת רוצים לקיים דיונים".

הוא הדגיש: "כל אחד שנמצא בבתי משפט ואני נמצא, יודע שזה באולמות קטנים, שהדיונים ארוכים והאולמות לא מאוררים, אז כל עשרות אלפי עורכי הדין ומאות אלפי המתדיינים צריכים להיות שבויים של זה שרוצים להוכיח שמשפטו של נתניהו לא נעצר". פלג הוסיף כי "נראה לי טירוף, נראה מה נשיאת העליון תעשה כי כבר פנו אליה הרבה מאוד עורכי דין".

ניסים: "אני דווקא חושב שהרכב ביהמ"ש פעל נכון, אין איפה ואיפה".
גיא: "אבל לא ביקשו הנחת סלב".
ניסים: "ביקשו לדחות את זה, לבית המשפט נמאס כנראה מהבקשות החוזרות".
גיא: "אבל זה לא נכון, פרקליטיו של רה"מ לא מבקשים בקשות חוזרות ונשנות לדחות את הדיון, להיפך. בית המשפט נתן לפרקליטות 16 יום לתקן את כתב האישום, הפרקליטות ביקשה עוד ארבעה ימים והמדינה לא רעדה אז. אנו מתרשמים, לפחות אני, שפרקליטי רה"מ האלה בשונה מאחרים ששיחקו משחקים מכל מיני טעמים, מתייחסים ברצינות, הבקשות שלהם שבהתחלה כולם לגלגו ואמרו שהם מנסים למשוך זמן
ניסים: יש לך ספק שרה"מ ופרקליטיו מנסים למשוך זמן? אני לא מבין מה שאתה אומר".
גיא: "כן, יש לי ספק".



ניסים: "יש לך ספק גם באשר למה הם המניעים שמהם מגיע הסגר?"
גיא: "כן ממניעים שיש 9,000 חולים עוד מעט מאומתים. אני חושב שלא יקרה כלום למדינה ובמרכאות לאינטרסים הפוליטיים של נתניהו ושל רק לא נתניהו, אם בנימין נתניהו ישיב לאישום בעוד שבועיים ולא עכשיו, תיקנו את כתב האישום לפני שבוע, ופרקליטיו רוצים להשיב לבית המשפט תשובה מנומקת ועשירה, בכל זאת היו כמה חברי צוות בבידוד, בכל זאת יש סגר והזמן לא מספיק להם. אז מה יקרה אם נתניהו יצעד לביהמ"ש בעוד שבועיים וחצי?".
ניסים: "לסגור לשיטתך את כל בתי המשפט, היית בעד שיוטל הסגר גם על כך?
גיא: אם יש כזו מגפה מסוכנת שאסור לנו בכלל להתקהל וצריכים להימנע מלפגוש את סבא וסבתא ורק משפחה גרעינית אומרת פרייס, אז גם הדיונים בביהמ"ש שהם לא דיוני מעצר".
ניסים: "משום מה אני מתרשם שהחלטות ההרכב ענייניות ונכונות ולא נוגעות בשיקולים זרים".
גיא: "שיקולים זרים ודאי שלא, אני חושב ששיקולים מוטעים".