יהודה משי זהב הגיע היום (שני) כי למשרדי יחידת להב 433 שבלוד, מלווה בעורך דין, וביקש למסור את גרסתו לחוקרים. אחד מקציני היחידה נפגש עמו בכניסה, והסביר למשי זהב ולפרקליטו שהדבר אינו אפשרי. הקצין ציין עוד כי ברגע שהיחידה תצטרך אותו לחקירה - הוא יתבקש להגיע. 

עו"ד אפרים דמרי שמייצג את יהודה משי זהב והיגע איתו ללהב 433 מסר: "מרשי כמאמין בחפותו יזם את הצעד הלא שגרתי והעמיד את עצמו לחקירה בפני להב . אין למרשי מה להסתיר". הוא ציין עוד כי כיווון שמרשו לא יודע מה החשדות נגדו אז אין לו מה לטעון ככל שיניחו בפניו את הטיעונים הוא יגיב אליהם בצרוה הראויה ביותר.

עו''ד אפרים דמרי (צילום: פרטי)
עו''ד אפרים דמרי (צילום: פרטי)

מוקדם יותר היום, בוואלה! פורסם כי היחידה לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, האמונה על התיק, זימנה גורמים מלווים של הנפגעים שנחשפו בתחקיר נגד משי זהב, אך לא את הנפגעים עצמם. צעד זה, מעיד על תחילתה של חקירה פלילית מקיפה בעניינו של מי שהיה עד לא מזמן דמות ציבורית מוכרת ומוערכת בעולם החרדי והחילוני כאחד. 

כזכור, המשטרה הודיעה אמש כי תפתח בחקירה פלילית נגד יהודה משי זהב, יו"ר ומייסד ארגון זק"א אשר היה נבחר לקבלת פרס ישראל בחודש שעבר, זאת לאחר שתחקיר עיתון "הארץ" חשף בשבוע שעבר מספר מקרים המעידים על התנהגות מינית פוגענית שלו כלפי נערים, נערות ילדים ונשים.