משטרת נתניה בוחנת חשד לתקיפת גננת וצוות גן בעיר על ידי הורים לפעוטות בגן, זאת במקביל לחקירת תלונה שהגישו הורים כנגד צוות הגן בגין חשד לתקיפת הפעוטות.

אמש הגיעה אם לפעוט בגן והתלוננה נגד גננת וצוות הגן, כי במספר מקרים הן פגעו בפעוט, התנהגו בו בצורה בלתי נאותה ועולה חשד כי התעללו בו. האם הוסיפה וטענה כי ברשותה צילומים המתעדים את האירועים, ואלו לדבריה מבססים את החשד שקונן בה.

בעוד המשטרה פתחה בחקירה, הוזעקו הבוקר שוטרי תחנת נתניה לגן, בעקבות תלונה של הגננת ממנה עולה כי אותה אם, יחד עם הורים נוספים ומכרים, הגיעו הבוקר לגן וניסו לכלות זעמם בגננת ובצוות הגן, תקפו אותן והתבטאו כלפיהן בתקיפות. בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות נראות הגננת ומטפלות בגן כשהן מנסות להימלט מההורים הזועמים.

כאמור, בעקבות שני האירועים פתחה משטרת נתניה בחקירה.

קרוב משפחה של אם הפעוט שלפי החשד הותקף סיפר למעריב: "יש הקלטות שבהן הגננת מתבטאת בצורה מזעזעת כלפי הפעוט, שהוא בסה"כ בן שנתיים וחצי. מנבלת את הפה כלפי אמו, אומרת 'אני א... את אמא שלך', 'אם לא תקום מהרצפה אתן לך סטירה'. הפעוט מספר שהגננת אחזה בו באיבר מינו וצבטה אותו בגופו. עוד עלה בשיחה עם הגננת, שאישרה את הפרטים, שהיא מנעה ממנו ארוחת צהריים כי הכה ילד אחר. ישנה הקלטה בה הילד צורח 'אמא מרביצים לי'".