חשד לרצח: כחצי שנה לאחר שנורה למוות אביו, סולימאן אזברגה בעת שהיה ברכבו בדרכו לתפילה במסגד, חוסל הבוקר (ראשון) בנו, ג'אמיל אזברגה בן ה-33, בעת שנהג במשאית ברחוב אבא הלל סילבר בלוד.

במשטרה העריכו כי מדובר בחיסול חשבונות במסגרת סכסוך עקוב מדם בין משפחות זעלוק ואזברגה. נזכיר כי שעות אחדות לאחר הרצח של אזברגה בלוד ביום ה-28 בדצמבר, ביצעו מספר מעורבים תרגיל מתוחכם, ובעת שבני משפחת זעלוק עשו דרכם אל מחוץ לעיר כשניידת משטרה מלווה אותם, מטרים ספורים לאחר שנכנסו לכביש 6, ביצע רכב פרטי ובו מספר חשודים עקיפה מהירה בעת שהיה סמוך לרכביהם של בני משפחת זעלוק פתחו בירי והביאו למותם של שניים מבניה כנקמה על הרצח של סולימאן.

עוד העריכו, כי החיסול הבוקר יוביל אחריו פעולות נקם וכוחות משטרה גדולים נמצאים בזירת הרצח ואוספים ממצאים, גובים עדויות וסורקים את האזור בניסיון להתחקות אחר חשודים במעשה. נדגיש כי מדובר בקורבן ה-36 במגזר הערבי מאז תחילת שנת 2021.

מיד לאחר הרצח, ממד"א נמסר כי הקורבן נמצא עם פציעות חודרות בגופו והצוות הרפואי קבע את מותו. פראמדיקית מד"א, תרצה כרמי, וחובש בכיר במד"א, איתן שנור, סיפרו: "כשהגענו למקום האירוע ראינו גבר בשנות ה-50 כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".