בית משפט השלום בתל אביב קיבל את הערר שהגישה הסניגוריה הציבורית בשמו של האב החשוד שמהל סם מסוג קנאביס לצינור ההזנה (זונדה) המחובר לבנו התינוק המאושפז בבית החולים "שיבא" בתל השומר, והורה על שחרורו למעצר בית עד ליום שני. מוקדם יותר הורה בית המשפט להאריך את מעצרו של האב בארבעה ימים לאחר שבמשטרה ייחסו לו אספקת סם לקטין חסר ישע בנסיבות מחמירות. בעקבות כך הוגש הערר, שכאמור התקבל על ידי בית המשפט.

עו"ד פולינה סורין שמייצגת את האב מטעם הסניגוריה הציבורית מסרה הבוקר, כי "מדובר באב מסור ביותר ששוהה ליד מיטת בנו כבר למעלה מחודשיים, וכל פעולותיו נובעות מדאגתו העמוקה למצבו של בנו. חשוב להדגיש שפעולותיו הובילו לשיפור במצבו הרפואי של הבן והוא פעל לאחר שקרא מחקרים רבים על ההשפעה החיובית של שמן הקנאביס על הפרעות נוירולוגיות מהן סובל בנו".

לפני כחודשיים חטף האב, תושב גוש דן, את התינוק מבית החולים "איכילוב" ביום בו נולד. המשטרה עצרה את האב אתמול לאחר שקיבלה דיווח מבית החולים על איתור שרידי שמן קנאביס, אשר על פי החשד האב מהל בצינור ההזנה של בנו.

עבור האב לא מדובר במעצר ראשון, שכן הוא נעצר מיד לאחר שהביא את בנו לבית החולים "שיבא", כשהוא מסיע אותו בארגז של אופניים חשמליים. לאחר החטיפה דווח מבית החולים "איכילוב" שהאב לא הקשיב להתנגדות הצוות הרפואי וברח עם התינוק מהפגייה.