כתב הפלילים בוקי נאה שוחח היום (שישי) עם ניסים משעל בתוכניתו ב-103FM והתייחס לעתירתו לבג"ץ של עמיר מולנר, אשר טוען כי המשטרה "לא מאפשרת לי להתפרנס בצורה חוקית". נאה אמר כי מולנר הוא "היעד מספר 1 של 433, הם רוצים להפיל אותו אבל כל פעם שהם מציקים לו, הוא מנצח את המשטרה בבית משפט ומשפיל אותה עד עפר. זו מלחמת עולם, הוא מנצח את המשטרה כמו גדול, אבל זו טעות לחמם אותם עליך".

נאה סיפר בנוסף כי מולנר לומד כעת בישיבת פוניבז וכי "כל פעם שהמשטרה נתקלת בו, הוא לא שורף או מרביץ, הוא פשוט הולך לבית משפט ומנצח. כל פעם שהמשטרה מנסה להכניס אותו לכלא, היא משלמת פיצויים".

"הוא היה בתאילנד שנתיים, וגם משם המשטרה טענו שהוא גובה דמי חסות. סיפרו לשופט שיש חברה שנקראת 'נווה שוק', ששכרה אותו בתור גובה, בגלל חובות שלא שולמו להם מצד ירקנים, ומאותו רגע אף אחד לא העז לא לשלם להם מה שמגיע להם. הוא עבד שם כשכיר עם תלוש משכורת, לא יצא כתב אישום מהעניין אז המשטרה באו אליו הביתה לחיפושים. הוא טען שישן ובגלל זה לא פתח את הדלת ואז הם שברו אותה ובסוף שילמו לו פיצויים", סיפר נאה.

הוא אף הוסיף כי לאחר מכן החברה פנתה לשוק הסיטונאי בבאר יעקב בדרישה שלא יאפשרו לחברה לפתוח שם עסק, כי מדובר בפשע מאורגן: "אז מולנר פנה לבג"ץ. הוא רוצה שבית המשפט יקבע שהמשטרה לא יכולה לפנות לעירייה בעניין הזה. הוא רוצה להתפרנס בחנות ירקות והמשטרה אומרת 'אל תתנו לו לעבוד בחנות'".

העיתונאי חשף כי שוחח עם עו"ד של מולנר, מוטי כץ, שאמר כי בפני הלקוח שלו יש שתי אפשרויות – או לריב איתם, או ללכת לבית המשפט. "הוא בחר בבית המשפט ומנצח אותם כמו גדול. זו טעות לחמם את המשטרה אבל, בסוף איזה שוטר יעשה טעות חס וחלילה ותוך כדי מרדף אחריו ירה יותר מידי קרוב ללב, יכול להרוג אותו".