הדוגמנית נועה יונני, שנפגעה, לטענתה, מסוכן הדוגמניות שי אביטל ואף התלוננה על כך כבר בשנת 2016, שוחחה הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, בעקבות העדויות הרבות שהחלו להיחשף נגד הסוכן. יונני תקפה את אביטל ואמרה כי הוא "פועל בשיטה קבועה, סיסטמתית ומניפולטיבית. הוא מחפש בחורות צעירות מאוד על גבול המדי, רובן מהפריפריה". 

הדוגמנית סיפרה כי מאז שנחשפה הפרשה, נשים רבות משתפות את חוויותיהן האישיות מול הסוכן: "אני אתמול העליתי סטורי באינסטגרם וקיבלתי 10 בחורות שונות שלחו לי צילומי מסך של הודעות פשוט מטרידות שלא משתמעות לשתי פנים, הודעות מניפולטיביות של אדם שמציע כביכול קריירה עצומה בעולם הדוגמנות, שכמובן כרוכה במפגשים שהם לא מפגשי עבודה. בלשון המעטה, יש כל כך הרבה סיפורים אבל לצערי רק אחת שהגישה תלונה במשטרה".

נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה יונני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אני לא מבינה איך אפשר להגיד שהסיפור נחשף רק עכשיו לראשונה, כשב-2008 וב-2016 דיברו עליו. גם ב-2016 היה לזה הד תקשורתי עם מספר כתבות", אמרה יונני שאף הוסיפה כי היו תחקירים בנושא, "המון בחורות שאני יודעת שפנו אליו באופן פרטי".

יונני תיארה את מה שלדעתה הייתה שיטת העבודה, לכאורה, של אביטל: "הן לא רק מגיעות אליו, הוא פונה אליהן עצמאית ברשתות החברתיות. יש מוטיב חוזר על עצמו גם מצד הבנות, אפשר למצוא מכנה משותף בין כל אלו שהתלוננו עליו, לבין כל אלו ששיתפו את הסיפורים שלהן, זה אותו המלל, ממש אותן המילים".

בנוסף, היא דיברה על התגובות שקיבלה, לאחר שחשפה את סיפורה ברשתות החברתיות ואמרה כי "כמעט כל סטורי שלישי היה צילום מסך של שיחה איתו. אבל אם אף אחת לא תתלונן, לא ייצא מהסיפור הזה שום דבר. לי ב-2016 לא הייתה התלבטות, אני בחורה שבאה עם המון עוצמה ולא ראיתי לנכון לשתוק אז הלכתי למשטרה, זה לא נגמר כמו שרציתי".

"אביטל הוא אדם מאוד מאוד חזק, אני לא חושב שהוא הפעיל קשרים במשטרה, אבל פנו אליי המון חברים שלו. הם דרשו דברים, אבל אני מעדיפה שלא לדבר על זה. האיום קיים מעצם הקיום שלו, הוא פונה לבחורה ואומר לה 'מי את בכלל? למה נראה לך שיאמינו לך ולא לשי אביטל הסוכן הגדול בארץ?'. זה יותר בכיוון של אם תורידי פרופיל, אז הוא יירגע", סיכמה יונני.

תגובת עוה"ד ששי גז, בא כוחו של שי אביטל, שהתקבלה טרם הגשת תלונה במשטרה: "עד היום לא הוגשה שום תלונה, מקומן של תלונות כאלו להיחקר ולהיבדק הוא רק במשטרת ישראל. לא סתם לא הוגשה עד כה תלונה, מרשי לא הטריד, לא ניצל ולא אנס אף אישה. הוא ידוע כאחד שמכבד נשים, וידוע שלאדם כזה יש מתחרים ומתנגדים. הוא לא יכנע לאוירת הלינץ' והמשפט הציבורי, ויוכיח את חפותו. והיה ותהיה תלונה כזאת, הוא יתן את גרסתו. התחקיר איננו גוף חוקר שבודק במסגרת שלל שאלות שלא נשאלו כמו מדוע הוגשו כעת צבר של תלונות עם כוונת מכוון מדמויות מסוימות ועוד. מרשי עשה גם פוליגרף ויצא דובר אמת, וחבל שהתכנית לא ירדה לעומקם של דברים".