"שיחקו במגרש של הגדולים": קטין בן 16 תושב צפון תל אביב, בן למשפחה מוכרת למשטרה, נעצר על ידי חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז תל אביב בחשד שהפעיל וניהל מועדוני הימורים (קזינו) מאולתרים לבני נוער ובגירים, לצד הפעלת מערך סחיטה וגביית כספים מ"בעלי חוב" שהפסידו במשחקי הקלפים.

החקירה נפתחה עם קבלת מידע בדבר משחקי קלפים "סודיים" המנוהלים מזה חודשים רבים ביחידות דיור שלפי החשד שכר הנער על בסיס חודשי ולשם הזמין עשרות קטינים בגילאי 13-15 שהימרו בסכומים של אלפי ועשרות אלפי שקלים. 

הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו בלשי ימ"ר ת"א את החשוד המרכזי ועיכבו לחקירה מספר מעורבים נוספים בגביית כספים משחקנים "מופסדים" וכן אחרים בחשד להשתתפות במשחקי הקלפים, בניגוד לחוק. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, תבחן המשטרה את בקשת המשך מעצרו בבימ"ש ככל שיידרש, לצד חקירת חשודים רבים נוספים.

לפי החשד מדובר בתלמידים מבית ספר בתל אביב, שעל פרטיו בשלב הזה קיים איסור פרסום עקב החשש כי ישנם תלמידים נוספים שהיו שותפים בפרשה או לחילופין נפלו קורבנות כשחקנים, שעליהם הופעלו לחצים ואיומים.

בחלק מהמקרים כאשר השחקנים לא הצליחו לגייס כספים הם קיבלו הלוואה מהמפעיל ומשלא יכלו להשיב את הכספים שלוו, נשלחו אליהם גובים שאיימו עליהם והפעילו לחץ מאסיבי עד ששילמו את חובם.

חלק מהילדים אף נאלצו לערב את הוריהם לאחר שנקלעו לחובות למפעיל בסכומים הנאמדים בין 3,000 ל–10,000 שקלים ואלו דאגו להעביר את התשלום באמצעות העברה בביט או אפילקציות אחרות וזאת כדי להסיר מעליהם.

מדובר בפרשה רחבת היקף מאחוריה כאמור עומד על פי החשד הקטין שהפעיל קבוצות ווטסאפ סגורות באמצעותן הזמין כל פעם מחדש קבוצות נערים שהימרו, כל קבוצה בדירה אחרת ששכר. 

במשטרה סבורים כי מדובר בפרשה מורכבת הרבה יותר שכן כעת נמצאת החקירה בשלביה הראשונים עם מעצרו של החשוד המרכזי ועיכובם של מספר מעורבים שפעלו על פי החשד על פי הנחיותיו של החשוד המרכזי.