חמש בנות נוספות הגישו היום (רביעי) תלונות במשטרה נגד סוכן הדוגמניות המפורסם, שי אביטל. מספר התלונות כעת עומד על שמונה, לאחר שאמש התלוננו שלוש אחרות. לין פאר, אחת המתלוננות שהגישה תלונה יצאה לצלמים ואמרה: "אני קוראת לכל הבנות שחוו את זה לבוא ולהתלונן. צריך לשים סוף לסיוט הזה".

קודם לכן, נצ"מ חיים בובליל, מפקד מרחב יפתח במשטרה, התייחס לתלונות שהוגשו במסגרת פרשת אביטל. "מהיום שהפרשה הובאה לידיעת המשטרה, מפקד מחוז תל אביב ניצב, עמיחי אשד, הפיל את החקירה על היחידה המרכזית של מחוז תל אביב. עד כה נגבו שש תלונות, אנחנו משתדלים לתת את מרב הקשב ותשומת הלב למתלוננות ולתת להן יחס ראוי", אמר. 

הוא הוסיף כי הוא קורא לכל הנפגעות הנוספות להגיע ולהתלונן, והבטיח כי הן יטופלו באופן ראוי. בהמשך דבריו התייחס לטענותיה של הדוגמנית גל גברעם, כי לא קיבלה מענה בתחנת המשטרה, ואמר כי "בוצעה בדיקה באשר לשאלות שנשאלה על ידי היומנאי שקיבל אותה, חשוב לי לומר שכוונת השאלות שהקורבן נשאלה היו מתוך כוונה להגיע לחקר האמת ולבחון האם נשקפת מסוכנות נוספת לקורבן".

על כך שנשלחה להגיש תלונה מקוונת מביתה, השיב בובליל: "30 אחוז מהתלונות שמוגשות במחוז תל אביב הן תלונות מקוונות, תלונה מסוג זה מקבלת את היחס הראוי ונותנת סוג של פרטיות עבור הקורבן, והיחס שהתלונה מקבלת מהרגע שהיא מגיעה הוא כאילו התלונה הוגשה בתחנת המשטרה".

כזכור, גברעם, המתלוננת הרביעית בפרשת סוכן הדוגמניות המפורסם, נשלחה, לטענתה, לביתה על ידי שוטר במטה מחוז תל אביב על מנת להגיש תלונה מקוונת, כך היא טוענת בפוסט שפרסמה באינסטגרם. 

לדבריו, כך היא טוענת, השוטר הודיע לה כי הייתה לה אפשרות להמתין בין שעה וחצי לשלוש שעות בתחנה, כיוון שהייתה באותה עת רק חוקרת אחת במשמרת הלילה, או לחלופין להגיש, כאמור, תלונה באמצעות המייל של המשטרה.