במשפחתו של רומן זדורוב התרגשו הבוקר (חמישי) למשמע הבשורה על שחרורו למעצר בית בתנאים מגבילים. בתיעוד שפורסם בוואלה! ובחדשות 12 נשמע זדורוב מגיב לראשונה להחלטה בשיחה עם עורך דינו יורם הלוי.

"שמעתי שיצאה החלטה", אמר זדורוב בפתח השיחה, ועורך דינו הלוי השיב: "רומן אתה היום בבית בעזרת השם, אתה קולט שאתה היום בבית?".

בתגובה לכך ענה זדורוב: "אנחנו קיבלנו שחרור?", והלוי הבהיר: "קיבלנו, דחו את הערעור של הפרקליטות. בקרוב אתה מחליף את הבגדים בבגדים שתבחר". זדורוב חתם את השיחה באומרו: "בעזרת השם, תודה לך ירום".

כאמור, שופט בית המשפט העליון אלכס שטיין, החליט כי יש לשחרר לשחרר לביתו בתנאים מגבילים את זדורוב, שהורשע ברצח הנערה תאיר ראדה ז"ל, ובהמשך בוטלה הרשעתו. השופט שטיין דחה את ערר המדינה וקבע כי זדורוב יצא מכותלי הכלא לאחר כ-15 שנים.

על זדורוב הוטלו שלושה תנאים מגבילים בעת שישהה במעצר הבית: היחידים שיוכלו לבקרו הם בני משפחה מדרגה ראשונה או שנייה, או עורכי דינו המייצגים אותו במשפט החוזר. בנוסף, גורמי אכיפת החוק יהיו רשאים לבצע האזנות סתר למכשירי הטלפון שלו, וכן למחשבים ולאמצעי תקשורת אחרים שיחזיק ברשותו. לסיום, זדורוב יפקיד את דרכונו על מנת שלא יוכל לצאת מן הארץ.