חשד לרצח בחיפה: מוחמד סיעד, תושב העיר בן 57 המוכר למשטרה ממגוון תחומי פשיעה, נורה הלילה (בין שני לשלישי) למוות בביתו. גורמי רפואה שהוזעקו לזירת האירוע על מנת להעניק לו טיפול רפואי נאלצו לקבוע את מותו. 

פרמדיק מד"א שמואל דרור סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה כשהוא סובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

על פי עדויות ממקורביו של הקורבן, סעיד נורה למוות לעיניי אשתו וילדיו ששהו בדירה ואלו נכנסו לחרדה והיסטריה. בתוך כך, סמוך לשעה 04:30 התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח אודות קולות ירי מדירה ברחוב שבתאי לוי בעיר. 

כוחות משטרה מתחנת חיפה שהגיעו למקום איתרו את זירת האירוע בתוך דירתו של סיעד, ופתחו בחקירה ממנה עולה כי הקורבן, תושב העיר בן 57, נורה בביתו כאשר גורמי רפואה נאלצו, כאמור, לקבוע את מותו במקום.

מחקירה ראשונית ומעדויות של שכנים עולה כי החשוד נשוי ואב לשלושה ילדים שהה בדירה עם בני משפחתו שעה שהמחסלים הגיעו לביתו. הם דפקו על הדלת אולם הוא נמנע מלפתוח אותה ככל הנראה לאחר שהבין לפשר הגעתם. אלא, שהחשודים לא ויתרו ופתחו בירי מחדר המדרגות אל תוך הבית, ירי ממנו נפגע הקורבן ומצא את מותו.

לצד זאת, חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה וחוקרי זירה החלו באיסוף ראיות לרבות פורנזיות ובמקביל יצאו שוטרים ובלשים לבצע סריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר חשודים שנמלטו מהזירה. כמו כן, במשטרה גבו עדויות משכנים בבניין במטרה לעמוד על הנסיבות שהובילו לרצח. 

ניצב רומן סופר, מפקד מחוז חוף במשטרה, הבהיר כי "זהו אירוע קשה, הערכת מצב מסודרת תתקיים במקום עם כל הגורמים. האירוע יקבל את כל הקשב, ונשקיע כל מאמץ שרק אפשר כדי להתמודד עם מה שקורה כאן בחיפה".

מדובר באירוע הרצח הרביעי שאירע בחיפה במהלך השבועות האחרונים ומקרה הרצח החמישי במגזר הערבי מאז שבת לפנות בוקר. בעקבות גל האירועים במגזר כינס בראשון האחרון מפכ"ל המשטרה רנ"צ יעקב (קובי) שבתאי דיון חירום במטה ברמלה והנחה על הקמת מפקדה מיוחדת שתסייע לסיכול אירועי הרצח במגזר הערבי. רנ"צ שבתאי ציין כי מרבית ממקרי הרצח מקורם בסכסוכים בין חמולות. 

בתוך כך, על פי הערכות גורמים בכירים במשטרה, בקרב האוכלוסיה הערבית או יותר נכון משפחות הפשע במגזר מצויים נכון להיום למעלה מ-400 אלף כלי נשק בלתי חוקיים.