שופט בית משפט השלום בתל אביב עדי הדר האריך היום (חמישי) ביממה מעצרו של ערן אזולאי, החשוד בדריסתו למוות של הנער ברק חורי ביום כיפור. במסגרת הדיון שנערך, גילה נציג המשטרה כי אזולאי, בנוסף לאלכוהול, צרך קנאביס בטרם עלה על ההגה.

בהחלטתו להאריך את המעצר ביממה בלבד כתב השופט כי הוא "דורש מהפרקליטות להגיש הצהרת תובע בהקדם, וזאת כדי שיהיה ניתן לבחון את מסוכנותו של החשוד". השופט דחה את בקשת המשטרה להאריך עאת מעצרו של אזולאי עד לפחות ראשון כדי לאפשר את הגשת הצהרת התובע.

בדיון, חשף נציג המשטרה כי בבדיקת שתן שנלקחה מהחשוד נמצא כי עשה שימוש בסם מסוג קנאביס בטרם עלה להגה. כזכור, בדיון הקודם ציין נציג המשטרה כי מדובר בעבריין מועד שלו 41 השרעות קודמות, מתוכן 2 בגין נהיגה בשכרות.

עוד הוסיף הנציג כי "מדובר בנהג שנסע לא רק תחת השפעת אלכוהול אלא גם תחת השפעת סמים. מדובר בשילוב קטלני שהוביל לנסיבות מצערות".

ברק חורי (צילום: באדיבות המשפחה)
ברק חורי (צילום: באדיבות המשפחה)

פרקליטתו של החשוד עו"ד יפית מלמה טענה כי מרשה משתף פעולה בחקירה ומסר גרסה, ואין צורך הכרחי בכך שיישאר תחת סורג ובריח. לדבריה , מרשה נמצא במצב נפשי לא פשוט.

אזולאי הורשע בעבר פעמיים בעבירות של נהיגה בשכרות. באחד המקרים אף היה מעורב בתאונה. בית המשפט האריך ביום ראשון את מעצרו בחמישה ימים לנוכח חומרת העבירה ותוצאתה הטרגית, ובסיומה הוא הובא, כאמור, להארכת מעצר נוספת.

חורי ז"ל, נהרג עת שרכב על אופניו בדרך לפגוש חבר, כחודש בלבד לפני שהיה אמור לחגוג בר מצווה.

אבי אזולאי, אביו של הנהג החשוד בדריסה, שוחח השבוע עם ענת דוידוב וניסים משעל בתוכניתם ברדיו 103FM, והתייחס לביקורת הרבה כלפי בנו: "אנחנו כואבים כאב המשפחה. אני מקווה שהעליהום הזה יפסיק".