אתמול הותקפה חנות התכשיטים בבעלותו של צבי סבן בבאר שבע, כאשר ארבעה בדואים רעולי פנים נכנסו לחנות, הכו את סבן עם אלות, שדדו את תכולת החנות ונמלטו. הבוקר (שני) שוחח סבן עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM על החוויה הקשה שעבר.

"נתחיל מההתחלה, זה תוצאה של בנט. הוא מכר את הנגב, או.קיי? הוא הכניס את הערבים לקואליציה", פתח סבן את דבריו, לפני שעבר לתאר את האירוע הקשה.

"בשעה 19:25 אתמול ב־24 לחודש הייתי מחוץ לחנות, עישנתי סיגריה, בדיוק באתי לסיים את הסיגריה, איך שאני נכנס לחנות רכב עמד מולי. יצאו משם ארבעה רעולי פנים, שניים מהם החזיקו אותי בכוח, לקחו לי את הטלפון הנייד תוך כדי שאני בשיחה הטלפון באותו רגע נסגר, השיחה נסגרה. הכניסו אותי לחדר כספות, בכוח משכו אותי כמו שרואים גם בצילומים, רצו שאני אפתח את הכספת הראשונה, אמרתי 'אני אפתח, בד"כ אין שם כלום'.

"את הכספת השנייה לא רציתי לפתוח תוך כדי שהם מכאיבים לי ממש ביד עד שפתחתי להם את הכספת, פתחתי אותה וקיבלתי לום לבטן. אחרי הלום התחילו לקחת עוד דברים, דיברתי איתם אמרתי להם אל תיקחו את זה, זה לא שלי זה שייך ללקוחות פרטיים. תוך כדי פוצצו אותי מכות, יש לי טראומה עכשיו שאני בן 20 עם טראומה לכל החיים. אתם מבינים?", סיפר.

"אני מתאושש. המשטרה הגיעה אחרי שבע דקות, זה רע מאוד. זה הרבה זמן לעומת תחנה שנמצאת במרחק שלוש דקות הליכה ברגל. אני מתפוצץ מכאבים, זה לא הגיוני, זה לא משהו שיכול להיתכן. אני רוצה להתפרנס בכבוד, אין לי חשק אפילו לקום בבוקר. סכום שכל החיים עבדת עליו, וכואב לי לראות שהכול נעלם לי בשנייה, רק סובבתי את הפנים, בום - 3 מיליון נעלמו בשנייה", המשיך סבן.

בהמשך נשאל סבן מה היה אומר לראש הממשלה בנט: "הוא חייב לרדת מהממשלה דחוף, הוא לא יודע לנהל, שיוריד את הכיפה הסרוגה הקטנה שלו דחוף. הוא לא בן אדם שרשאי לנהל מדינה כזאת, הוא לא רשאי. הוא צירף את הערבים לקואליציה".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "עם קבלת הדיווח אודות האירוע, המשטרה פתחה בחקירה, במסגרתה נעצרו שני חשודים במעורבות במעשה. נמשיך לחקור במטרה להגיע לחקר האמת. נדגיש כי המשטרה מנהלת מאבק נחוש ובלתי מתפשר בפשיעה החמורה באזור, ובפרט במחוללי הפשיעה, הבריונות והאלימות, באמצעות מגוון יחידות, כוחות ואמצעים משטרתיים.

"כל תלונה או דיווח המתקבלים במשטרה ומעלים חשד לביצוע עבירה פלילית מטופלים מיד, ביסודיות ובמקצועיות במטרה לסכל ולחקור מקרי פשיעה. במקביל המשטרה פועלת כל העת באופן יזום והתקפי נגד תופעות פשיעה שונות המטרידות ופוגעות בתושבי האזור, במישור הגלוי והסמוי, במטרה לאתר ולהעמיד לדין את מחוללי הפשיעה באשר הם".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm