פרשיה מזעזעת המעלה חשד להדחת נערה קטינה בת 15 לזנות, תוך תיווך לסרסרות מצד אמה, נחקרת בימים אלה ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב במשטרה, כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום. חוקרי חוקרי מפלג המוסר של ימ"ר תל אביב עיכבו הבוקר לחקירה שבעה חשודים, בהם אמה של הקטינה. בהתאם לצורכי החקירה תביא המשטרה את החשודים לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בבת ים.

כאמור, חקירת המשטרה החלה בימים האחרונים, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע אל חוקרי מפלג המוסר של ימ"ר תל אביב. במסגרת החקירה, עלה חשד לפיו אמה של הקטינה עומדת מאחורי תיווך לקוחות לבתה הקטינה, שקיימה עמם יחסי מין בתמורה לתשלום. מהחקירה עלה כי מספר לא מבוטל של בגירים בגילאי 40-20 קיימו עמה יחסי מין, בידיעת אמה ובתיווכה. עוד עולה כי חלק מהמעורבים שידלו את הקטינה לשימוש בסמים. בכספים שקיבלה, היא השתמשה למימון הוצאות שוטפות של הבית, תוך מימון אמה ואחיה. 

נבהיר כי בשלב הזה מדובר בחשודים שעוכבו לחקירה, אולם לא יהיה מנוס מכך שלגבי חלק מהמעוכבים תחליט המשטרה לבצע את מעצרם וסעיף העבירה המיוחס להם יוחמר. החקירה העלתה כי מדובר במשפחה נורמטיבית, לכאורה, שבה בשלב מסוים, ומזה מספר חודשים לפחות, פעלה האם לתיווך קליינטים עבור בתה, תוך שהיא עומדת מאחורי עבירות של סרסרות ושידול לזנות. 

במשטרה מעריכים כי יבוצעו עיכובים ומעצרים נוספים. היקף הפרשה עדיין לא ברור. הבוקר, כאמור, עברה החקירה מהשלב הסמוי לשלב הגלוי. גורמים במשטרה מציינים: "מדובר בחקירה רגישה, אחת מהפרשות הערכיות ההזויות שידעה משטרת ישראל בשנים האחרונות. אנו נעשה הכל על מנת למצות את החקירה עד תום ולשמור על כבודה וביטחונה של הקטינה, שהנה קורבן לעבירות חמורות".