אביה של הנערה בת ה-14 מאשדוד שעברה על פי החשד אונס, שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפר בכאב לב על תחושותיו לאור שאירע: "קשה לי, אני מרוסק, זה אוכל אותי מבפנים".



האב סיפר כי במהלך יום עבודתו, נודע לו בשיחת טלפון על שאירע על ידי אמה של הנערה, גרושתו: "היא התקשרה והתחילה לבכות ולצרוח. סיפרו שהילדה נחטפה ונאנסה. כשהגעתי, בתי דיברה איתנו ושיתפה פעולה מלאה, הייתה ממש אמיצה". 

כשנשאל על מצבה של בתו כעת, השיב: "היא ממש מעורפלת בשוק, היא לא יודעת ולא מבינה מה קרה". לנערה אחות תאומה, ולדבריו, בדרך כלל הן הולכות יחד לבית הספר ובחזרה ממנו, אך הפעם הייתה בדרכה הביתה לבדה.

"היא בדרך כלל לא מדברת עם אנשים, אני לא יודע איך הוא הצליח למשוך אותה אליו", סיפר, והוסיף כי בכוונת המשפחה לאפשר לנערה לעכל את שעברה, עד שיחזירו אותה למסגרת לימודית.

בסיכום הראיון אמר האב: "קשה לי להירשם מהמחשבות, אני אוכל את הלב מבפנים, אני מרוסק וקשה לי מאוד. אני מאחל לאנס המתועב שלא יראה אור יום".

"היה טיפוס בודד, תמיד נדף ממנו ריח אלכוהול"

שכנתו של החשוד בביצוע האונס, איגור אולסיק, סיפרה הבוקר בראיון שלא הכירה את הנערה, אך הכירה את החשוד: "הוא היה מגיע בשעות הערב מהעבודה, תמיד נדף ממנו ריח של אלכוהול". 



היא סיפרה על תקרית חריגה שאירעה עמו לפני מספר חודשים, כשפתח את דלת ביתה שלא הייתה נעולה ונכנס. "ראיתי אותו בבית והתחלתי לצעוק עליו", טענה, "הוא היה שיכור ולא הבנתי מילה ממה שאמרה. הוא טען כי 'טעה בדלת'. אני רק חושבת שאם לא הייתי בבית באותו היום והילדה שלי הייתה לבד.. אני חושבת שהיה לי נס".

היא הוסיפה כי לאור האירוע התגברו החששות בקרב דיירי הבניין. "אצל השכנים עם הילדים יש יותר עירנות. הוא היה טיפוס שקט, אבל מסתבר שצריך להיזהר ממנו".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm