התפתחות בפרשת החשד לשידול לזנות של קטינה בת 14:  חמשת העצורים החדשים בפרשה שוחררו היום (רביעי) מתחנת המשטרה בתנאים מגבילים. הם חשודים בכך שקיימו עמה יחסי מין בתמורה לתשלום. 

סנ"צ יניב וולבוביץ, ראש מפלג מוסר בימ"ר ת"א. צילום: דוברות המשטרה

כזכור, אמש הותרה לפרסום הפרשה מזעזעת, שהעלתה חשד להדחת נערה קטינה בת 15 לזנות, תוך תיווך לסרסור מצד אמה. חוקרי מפל"ג המוסר של ימ"ר תל אביב עיכבו לחקירה שבעה חשודים, בהם אמה של הקטינה. 

חקירת המשטרה החלה בימים האחרונים, בעקבות מידע מודיעיני שהגיע אל חוקרי מפל"ג המוסר של ימ"ר תל אביב. במסגרת החקירה, עלה חשד לפיו אמה של הקטינה עומדת מאחורי תיווך לקוחות לבתה הקטינה, שקיימה עמם יחסי מין בתמורה לתשלום. מהחקירה עלה כי מספר לא מבוטל של בגירים בגילאי 40-20 קיימו עמה יחסי מין, בידיעת אמה ובתיווכה. עוד עולה כי חלק מהמעורבים שידלו את הקטינה לשימוש בסמים. בכספים שקיבלה, היא השתמשה למימון הוצאות שוטפות של הבית, תוך מימון אמה ואחיה. 

לאחר פרסום החקירה, עיריית אור יהודה, מסרה את תגובתה לפרשה הקשה וציינה כי "הכותבת הייתה על הקיר". עוד נמסר כי המשפחה לוותה על ידי העירייה במשך שנים וכי העירייה אף פנתה לבית המשפט, בהמלצת גורמי הרווחה והעובדים הסוציאליים, במטרה למנוע את חזרתה של הנערה הביתה מהמסגרת בה שהתה. אלא שבית המשפט החליט שלא לקבל עמדה זו, והנערה שבה לביתה. 

"הגורמים המטפלים בעירייה סברו שההחלטה שהתקבלה שגויה, תמהו לפשר החלטת בית המשפט, ואף הביעו את העמדה הזו אל מול השופט", כך נמסר מהעירייה.