עורך הדין שאדי כבהא, המייצג את הנאשמים שהודו בתקיפת החייל ביפו במהלך מבצע "שומר החומות" ונמצאו בהמשך חפים מפשע, שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM. הוא טען לחקירה אלימה לכאורה, והוסיף כי זו גרמה לחשודים להודות במעשה. 

הנאשמים זוכו הודות לסרטון שהועבר לפרקליטות, בו נראה שלושה מהם מגיעים לזירת האירוע לאחר שהחייל הוכה. על כן, על רקע הממצאים החדשים, הפרקליטות חזרה בה מכתב האישום.

הפרות סדר ביפו (צילום: אנשי הדממה בפייסבוק)

עורך הדין סיפר כי אחד הנאשמים טען בפניו כי הודה בדברים שלא עשה, והוסיף: "הוא סיפר לי שתקפו אותו ממש, קשרו אותו, הותירו אותו במשרך שעות ארוכות קשור לכיסא, הדברים האלו הובילו אותו להודות".

"לא האמנתי שהלקוחות שלי ביצעו את העבירות האלו", אמר שאדי, "אני ראיתי את הסרטונים עוד לפני, ידעתי שהם לא ביצעו אותן". הוא גרס כי נקודת השבר של אחד הנאשמים הייתה כאשר הוצאו צווי מעצר כנגד בני משפחתו,  בעודו עצור באילת. "השב"כ עצרו אותו באילת וטענו בפניו שהם הולכים לעצור את כל המשפחה שלו בחשד שסייעו לו לברוח, הוא פחד מזה, נפשו החלה להיסדק".

כזכור, החייל בן ה-19, פונה אז לבית החולים איכילוב עם פגיעת ראש, לאחר שעל פי החשד אבן הוטחה בראשו. הוא סבל משברים בגולגולת ודימומים מוחיים. שלושה נוירוכירורגיים בכירים ניתחו את החייל, והצליחו לעצור את הדימום. בעקבות כך ובסיומה של חקירה, הוגשו כתבי אישום נגד שישה חשודים במעשה בחודש יוני האחרון.