דיון ההוכחות במסגרת משפטו החוזר של רומן זדורוב, הנאשם ברצח תאיר ראדה ז"ל, נמשך היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בנצרת. במסגרת הדיון, עלה להעיד אחד מאבות הבית בבית הספר וסיפר כי זלג דם מגופתה של תאיר שעות לאחר הרצח.

עדותו ממנה עולה כי הגיוני שזלג דם על עקבות מחלצים שהגיעו לזירת הרצח, עומדת בניגוד לאחת מטענות ההגנה המרכזיות. כאמור, עקבות הדם הבלתי מזוהות הן הסוגייה העומדת במרכזו של המשפט החוזר. זאת, משום שההגנה הציגה חוות דעת של מומחה ובה נטען שדם לא היה יכול לזלוג מהגופה זמן רב אחרי הרצח. מכך עולה שדם זלג רק סמוך לרצח ולכן אותן עקבות בלתי מזוהות שייכות לרוצח שאיננו זדורוב.

בנוסף לכך, העיד עו"ד אבי שי שהיה קצין אח"מ של המחוז הצפוני במשטרה בת ביצוע הרצח: "נתתי הנחיות למשל"ט מחוזי ועיקרן שמירת הזירה, לדאוג להוציא צו איסור פרסום מידי ועוד הנחיות שניתנות במקרים מסוג זה. יצרתי קשר ישיר עם קצין זיהוי מרחבי ואמרתי לו שיגיע לזירת העבירה. מהניסיון הלא משמח שלי, ידעתי שיש צורך לנקוט משנה זהירות כי יש קצינים וכו שנכנסים לזירה".

כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי המכון לרפואה משפטית באבו-כביר יבדוק 58 שערות שנמצאו בזירת הרצח של תאיר ראדה ז"ל ומעולם לא נבדק, הסיבה לכך שלא נבדקו עד כה נעוצה בין היתר בהודאותו של זדורוב בביצוע המעשה.