בית משפט השלום בבאר שבע האריך אמש את מעצרו של רוני שומוב החשוד בגרימת מותה של בת זוגו בת ה-18 בשישה ימים. במשטרה מייחסים לשומוב עבירת גרימת מוות של הצעירה, שנמצאה במהלך הלילה בין שישי לשבת ללא רוח חיים בדירה שבה התגוררה עם בן זוגה בבאר שבע. בת הזוג לשעבר של שומוב התראיינה היום (ראשון) בגלי צה"ל וסיפרה כי הזהירה בעבר את בת ה-18 מפני שומוב.

"ידעתי שהוא אלים, חששתי, המצב הנפשי לא היה טוב", אמרה בת הזוג לשעבר. "יש לו התקפי זעם קשים, הוא משקר. ידעתי שברגע שהוא נוגע בסמים הוא מאבד שפיות. לדעתי הוא רצח אותה תחת שימוש בסמים. הוא אהב אותה מאוד לדעתי והיא אותו".

עוד ציינה בת זוגו לשעבר של שומוב, כי רק לאחרונה יצא לה לדבר עם חברתו הנוכחית. "היא הייתה שוקעת אליו ממש, משהו לא רגיל. היא סיפרה לי רק שהיא התאשפזה ורק אז הוא דיבר איתי וחשב שזה לא נכון ושהיא משחקת אותה לא בריאה בנפשה. הייתה שם אהבה ואי שפיות".

עוד סיפרה, כי הקורבן אמרה ש"עשה לה משהו" ולמרות הכל "אהבה אותו". בת הזוג לשעבר ציינה כי "הוא היה אלים כלפי. בן אדם לא שפוי, לא מאה אחוז בכלל, לא יכולה לספר הרבה דברים. המון בעיות. אמרתי לו אתה זועק לעזרה, אתה צריך עזרה. היה קשה לו להבין, משהו לא הסתדר לו שם. היא אמרה לו בוא תתאשפז איתי, ילדה מאוד חכמה".

לדבריה, בן זוגה לשעבר "כל החיים היה בבתי סוהר". היא סיפרה שאמרה לו 'אתה לא מפחד שיקרה לה משהו?', והוסיפה: "כשהיו לו התקפי זעם ראיתי משהו מפחיד, משהו לא רגיל. הבן אדם או שהוא נוגע במשהו או שלא יודעת. אמרתי לו משהו לא בסדר איתך, תעזור לעצמך. וזהו, היא חזרה אליו".

זירת הרצח בבאר שבע (צילום: ללא)
זירת הרצח בבאר שבע (צילום: ללא)

עוד סיפרה בת הזוג לשעבר, כי שומוב "אובססיבי לכל אחת. יכול להגיד לשלוש בחורות אני אוהב אותך, יש לו לשון חלקלקה. הוא היה יותר מדי שקט אחרי שהשתחרר מהכלא. היה מפחיד לדבר איתו. לא הצלחתי להוציא אותו מהחיים, התאהבתי בו. בעיה. הוא התחיל להיות משוגע כאשר ראה שלא רוצה להיות רצינית איתו. הוא שקרן, ישלו בעיות בראש. הבניין המום, אף אחד לא האמין שהוא ירצח. אני לא פחדתי שהוא ירצח אותי".

היא סיפרה שדיברה עם הקורבן לפני מספר ימים: "לפני כמה ימים דיברת איתה ולא היה עם מי לדבר, היא אמרה לי בעצמה אני יודעת שאני לא אהיה איתו. היא מנותקת, היא פחדה שאני אהיה איתו".