אישה כבת 40, מנהלת בית ספר בעראבה, נפצעה הבוקר (שני) באורח בינוני לאחר שנורתה סמוך לבית הספר ופונתה לבית החולים פוריה לקבלת טיפול רפואי. המשטרה פתחה בחקירה ושוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום, אוספים ממצאים ומבצעים פעולות חקירה לאיתור החשודים בירי. הרקע לאירוע נבדק.

ממשרד החינוך נמסר: "במשרד החינוך מגנים בחריפות את נסיון הפגיעה באשת החינוך ומוסיפים, כי מדובר בחציית כל קו אדום שיש בו כדי לערער ולסכן את המרחב החשוב ביותר לתלמידים, המוסד החינוכי. במשרד קוראים למשטרה להפוך כל אבן, כדי להגיע לפוגעים ולמצות עמם את הדין".

עוד נמסר כי "על רקע האירוע, המשרד מלווה את מנהלת בית הספר באופן צמוד ומעניק לה את כל התמיכה הנדרשת. לצד זה, המשרד גם מלווה את התלמידים והמורים באופן צמוד  באמצעות גורמי המקצוע המוסמכים מהשירות הפסיכולוגי הייעוצי". 

זהו מקרה האלימות השני ברציפות נגד נשים בחברה הערבית בתוך פחות מיממה. כזכור, רק אתמול, לא רחוק מעראבה עאישה עבאדי, בת 55, נרצחה בדקירות סכין בביתה בכפר ג׳דיידה מכר. צוותי רפואה שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה. בעלה, תושב הכפר בן 57, נעצר בחשד לרציחתה. 

בוואלה! דווח כי לאחר מותה, במחלקה לטיפול נמרץ שבה טופלה, פרצה קטטה אלימה עם הגעת עשרות מקרובי משפחתה. המאבטחים ניסו להשתלט על המתפרעים ואף השתמשו בגז מדמיע, כאשר שוטרים שהגיעו למקום ניסו לעזור ולהביא להשבת הסדר. מהמשטרה נמסר כי כ-20 מבני המשפחה ניסו להיכנס בכוח למיון - ונהדפו.