יועץ התקשורת של בנימין נתניהו לשעבר, ניר חפץ, המשיך הבוקר (רביעי) את עדותו במשפט נתניהו. בעדותו, חפץ העיד על תקופתו לצד נתניהו והקשר עם מנכ"ל בזק שאול אלוביץ' ואתר וואלה. ביום שני תסתיים כל הנראה ככל הנראה החקירה בתיק 4000 ותחל החקירה בתיקי 1000 ו-2000.

עם פתיחת הדיון, התביעה הגישה לבית המשפט קובץ התכתבויות של חפץ עם מנכ"ל וואלה! לשעבר אילן ישועה, עליו סימן חפץ בצבעים במהלך החקירה, על פי עו"ד אמיר טבנקין: "הסימון הירוק נועד לסמן מה חפץ העביר לכלי התקשורת הידידותיים והצבע הצהוב מסמן מה שנשלח רק לוואלה!". חפץ הדגיש בפתח עדותו כי "צריך לקחת בערבון מוגבל את הקובץ, זה לא דבר מוחלט". טבנקין השיב: "יש מקומות בקובץ עם כתב יד".

עדכונים שוטפים:

14:51: חפץ: "עד הבחירות, מתגבש נוהל שהדוברים שנתניהו מוקף בהם באותה תקופה היו כפופים לי ורגילים לעבוד איתי. אחד מהם יושב פה צמוד לקיר", והצביע על עופר גולן. עוד אמר: "התגבש נוהל, אז אתה שואל אותי בדיוק מי זה שהפיץ, ההפצה היא פעולה חסרת כל משמעות כי זו פעולה של 3 שניות, כולנו עבדנו יחד". 

עוד ציטט התכתבות שלו עם אלוביץ' בה ביקש העביר אליו אחת אחת התגובות של משפחת ניתניהו לכתבה על מעון ראש הממשלה, בה נראה לכרואה מחלק לו הוראות עריכה בם שרה נתניהו: "התמונה המצטיירת בפסק הדין רחוקה מהציאות במעון ראש הממשלה...הגברת ביקשה שיופע בגדול..מניר". מיד נענה חפץ: "מטפל". 

כשחפץ נשאל כמה כדובר המשפחה, עד כמה היה חשוב למשפחת נתניהו כל אייטם ררגיל ובנאלי שהתפרסם בתקשורת, השיב: "הם חשובים למשפחית נתניהו. לנתניהו עצמו אם זה מצטלם טוב ונראה טוב, אז כן. אבל לראש ממשלה זה לא חשיבות אדירה. אבל למשפחה זה חשיבות גדולה". חפץ הדגיש כי הדבר היה חשוב "במידה רבה לרעיית ראש הממשלה". 

בהמשך, סיפר חפץ כי כלבתם של בני משפחת נתניהו, קאיה, נשכה כמה פעמים אנשים בכירים, והדבר לא דווח לאף גורם בכוונה. "לא כל הנשיכות יצאו החוצה לאוויר העולם. היו נשיכות נוספות אפילו של דרגים בכירים", אמר וסיכם: "בנושא הזה תרשו לי לנשוך את שפתיי". 

14:00: נמשכת השמעת ההקלטה של השיחה בין יאיר נתניהו לניר חפץ:  יאיר שאל: "מה לגבי 'דה מרקר'?". חפץ השיב: "דה מרקר מורידים את זה". יאיר: "מה זה היה אבל? מה זה מורידים?". חפץ: "אין להם שליטה על זה. 'דה מרקר קפה' זה אכסניה לכל מיני בלוגרים, הם לא יודעים מי עומד מאחורי כל מה שכתוב שם. זו רק פלטפורמה, הם לא שולטים שם בתוכן". בתגובה אמר יאיר: "מה אתה אומר אני לא חושב, אני לא חושב שזה תופס מבחינה חוקית אני חושב שאני יכול לתבוע". חפץ: "אתה יכול לתבוע אבל ברגע שפניתי אליהם הם מסירים את זה".

חפץ: אז תתבע אותם אם אתה רוצה, אבל מה אתה רוצה שאני אעשה חוץ ממה שדאגתי שהם יסירו את זה?". יאיר: "אני רוצה שגם ב'דה מרקר' יעשו הבהרה". חפץ: "הם לא יעשו הבהרה. אתה צודק שיש להם אחריות חוקית ואתה יכול לתבוע אותם אבל הם לא יעשו הבהרה על משהו שמישהו אחר כתב, איזה גולש כל אחד שכותב טוקבקים ודיבה, אז אחר כך האתר יבהיר את זה?". יאיר בתגובה: "אבל זה לא טוקבק". חפץ: "לא משנה, גם בלוג. אז האתר יבהיר? האתר אומר אנחנו מאפשרים פה אוטוסטרדה של מידע ואם אתה רוצה תתבע אותם אבל הם לא יפרסמו את זה. הם כבר עשו. היה דין ודברים ארוך עד שהם הסכימו להוריד את זה ומבחינתם הם הלכו צעד אחד לקראתי אז בסדר".

חפץ המשיך: "'דה מרקר 'זה לא שאול, הם לא מפחדים ממך". יאיר: "מה זאת אומרת? יש גבול, אי אפשר לחשוף ככה". ניר: "הם לא סופרים אף אחד. לא ראש ממשלה ולא בן של ראש ממשלה. זה 'דה מרקר', נו מה לעשות?".

13:45: לאחר מכן הושמעה הקלטה של בנו של ראש הממשלה לשעבר, יאיר נתניהו. בהקלטה נשמע יאיר אומר לניר חפץ: "ניר תגיד, אני רוצה לשאול אותך, מה קורה עם וואלה?". חפץ: "וואלה הוא מתעקש שמה שזה רק יעשה שזה רק"... יאיר: "איזה חוצ... אתה יודע מה תגיד לו... זה רק יפגע בנו אז אני מוכן לקחת את הסיכון שזה יפגע בנו". חפץ: "אוקיי". יאיר המשיך: "כל המדינה מדברת על זה ולוקחים את הסיפור הזה בוואלה בתור הוכחה. הם לא יגידו לי מה טוב בשבילי. שלא יבלבל את המוח שיגיד אני רוצה לדפוק אתכם ואז אנחנו נכנסים למלחמה עם וואלה ושאול אלוביץ' יודע. אוקיי, פתחת איתנו חזית ואתה נוני מוזס. זה מה שרוצה? סבבה, זה מה שיהיה. אבל שלא יבלבלו את המוח. אני רוצה בטובתכם וזה, אני יודע יותר טוב בטובתי מאשר האנשים בוואלה, אוקיי?". חפץ: "אני רק יכול להגיד להם, יותר מזה אני לא יכול לעשות. אני לא יכול לירות להם כדור לרקה. אני יכול להגיד לשאול שאמרתי ולהגיד למנכ"ל שלו, וזהו. אני לא שולט בהם". יאיר: "תדבר ישירות עם שאול".
חפץ: "בסדר". יאיר: "לא עם המנכ"ל הזה. תגיד המנכ"ל שלך לא מוכן, הוא עושה לי בעיות".

13:00: עד המדינה חפץ מנסה להסביר כיצד עבדו הסיקור בוואלה וההיענות של האתר לעומת כלי תקשורת אחרים: "ביקשו שאייטם שפורסם באחד האתרים של קבוצת דה מרקר, לא רק שיוסר אלא שתהיה הבהרה. זו הייתה כתבה אנונימית, יש בקשה שהאתר יבהיר שהיא לא מתייחסת למשפחת נתניהו. דה מרקר כבר הסכים לעשות, הלך כברת דרך לעברנו ואין סיכוי שייענו לבקשתו". הבקשה עוסקת בהסרת פרסום מוטעה באחד מאתרי קבוצת דה מרקר, ומשפחת נתניהו ביקשה להבהיר שמדובר בפרסום מוטעה.

יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)
יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)

התובע: "עד כמה ההתנהלות הזו של מר נתניהו מאפיינת את מעורבתו בענייני סיקור בנו?". חפץ השיב: "בענייני יאיר לא היה לי מנדט לסגור עם הבן ולצאת החוצה, תמיד זה היה צריך לעבור אישור של נתניהו האב. המילה האחרונה שלו, האישור שלו".

במהלך הדיון, מוצגת לראשונה הקלטה בה נשמע נתניהו אומר: "איך אתה משאיר דבר כזה אלוהים אדירים? צריך להבהיר שזה לא אנחנו, זה הכל". תובע: "מה הייתה המעורבות שלו בדרישה לפרסם את ההבהרה בוואלה?". חפץ: "מחאה כרגע". השופט בר-עם התערב ואמר כי "מדובר בנושא פרטי, מכאן להקיש על התערבות של נתניהו? זה טבעי שהוא יתערב בפרסום שלילי של הבן שלו". חפץ: "אני רוצה לחזק את זה, ההתערבות מתבקשת, יאיר ספג מהתקשורת והוא רגיש לזה".

12:50: חפץ התעקש במהלך עדותו כי מעולם לא הקליט את ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בכוונה תחילה: "הקלטתי גורמים שונים, לא הקלטתי את ראש הממשלה נתניהו. חשבתי שזה לא נכון להקליט מישהו במוסד הזה. אם הקלטתי אותו, זה היה בשוגג אגב עניינים אחרים".

12:25: טבנקין שאל את חפץ מהי מידת ההשפעה של השם של נתניהו, על הוודאות שהכתבה תעלה באתר כלשהו. חפץ השיב: "אם אני כותב לאלוביץ שזו בקשה של בנימין נתניהו אני יודע שזה בוודאות ייכנס. גם בערוץ 20 ו-0404 אם אני אומר שזו בקשה של נתניהו, יש סיכוי טוב שזה ייכנס. בשאר כלי התקשורת הסיכוי נמוך מאד, קרוב לאפס".

11:30: עד המדינה מתאר שלב אחר שלב את יום הבחירות, וכיצד הופק הסרטון המפורסם של נתניהו: "מהשעה 10 בבוקר זה האישיו המרכזי של נתניהו. הוא קיבל נתונים מפילבר מהשטח של הליכוד, שאחוזי ההצבעה בקרב ערבים גבוהים יותר. יש המון שיחות בין פילבר לנתניהו, אני לידו אז אני שומע את השיחות. עברנו עיר עיר, היינו אמורים להגיע לבאר שבע, אבל מצב הרוח שלו היה ירוד ביותר, עצבני. קטענו את הסיור וחזרנו לבלפור, טופז לוק שהיה מנהל המטה צילם שלושה טייקים באייפון 6 שלו. נתניהו בחר את הסרטון הכי טוב ושולח לפילבר. אחרי 20 דקות מקבלים הודעה ש-700 אלף איש קיבלו את הסרטון, במעוזי הליכוד כולם. אחר כך זה עלה ל-1.4 מיליון".

"איך תפסת את החשיבות של וואלה?", נשאל חפץ שהשיב כי "הם היו עוד כלי תקשורת". טבנקין: "אמרת בחקירה -  ביום הבחירות אסור לכלי תקשורת כמו ערוץ 2 ו-10 לשדר. לכן פרסום בוואלה, אתר אינטרנט גדול עם תפוצה גדולה מאוד ואין עליו פיקוח רגולטורי זה דבר חשוב מאוד". חפץ: "זה נכון והגיוני, אבל לא זוכר שאמרתי את זה, אבל זה מדויק". טבנקין: "אחר כך אמרת 'חוץ מזה אף אחד מהאתרים הידודתיים לא התקרב לתפוצה של וואלה והדגשתי את החשיבות'". חפץ: "זה נכון".

ניר חפץ ביום השני לעדותו (צילום: ראובן קסטרו, וואלה!)
ניר חפץ ביום השני לעדותו (צילום: ראובן קסטרו, וואלה!)

מוצגת תחלופת הודעות בין אלוביץ וישועה לחפץ ונתניהו מיום הבחירות. ישועה לאלוביץ': "תשאל את ניר מה הכותרת שהוא רוצה. נתניהו: חייבים לסגור את הפער"?". התובע אומר לחפץ, אתה כתבת לישועה: "הראיתי לביבי מה יש בראשית, הוא מבסוט", זוכר?". חפץ: "חד משמעית כן. הגעתי בבוקר מוקדם לבלפור, ליוויתי אותם לקלפי ולא משתי מנתניהו עד שמונה בערב שאז ירדתי לגני התערוכה, אני האדם שליוותי אותו כל היום, הייתי איתו כל הזמן".

התביעה מציגה ראיון שערכה ענת וקסמן עם רינה מצליח, ריאיון אליו נדרשה תגובת הליכוד. חפץ: "מעורבות מלאה של נתניהו בניסוח. זה ניסול הזדמנויות, מישהו מהמחנה השני עשה טעות, זה משעשע. ניצול הזדמנות שמנהל נתניהו בצורה אישית.  בניית תדמית של ראש הממשלה, נושאים של המשפחה, יש מעורבות של שרה, זה לא משהו איזוטרי מושקעת מחשבה, מנהל מאלף ועד תו".

חפץ: "ההודעות האלה מנוסחות איתי באמצעות הטלפון, אני בטלפון, עושה דראפט, מדבר גם עם רעייתו, מכין הודעה ושולח, ואז מתחילים לתקן, באיזה שלב נכנס לתמונה איש מדיה יונתן אוריך, יותר ויותר זה עבר אליו להכין את הטקסטים, הוא עושה באותה שיטה, בשלב הזה אחרי הבחירות, בטוח שזה אני".

מוצגת התכתבות מה-26 במרץ. אלוביץ': "תוכלו לפרסם? זה מניר חפץ", כשלטקסט מצורפת תמונה של של כתוב 'שרה יקרה שלנו' ונתניהו ושרה בכותל. חפץ: "ניסוח מלא של נתניהו. הייתי איתם גם בכותל, הייתי המבצע".

11:00: חפץ מתאר את הראיון שערך נתניהו עם דב גיל-הר לפני בחירות 2015 ומסביר מה קרה מאחורי הקלעים: "הוא קטע אותו בלי סוף, נתניהו התפוצץ, בער, ואז התחיל מחול שדים של ממש. הוא ניהל שיחות כעוסות עם אלוביץ, צריך להבין שזו תקופת בחירות ואנשים גם ככה על הקצה. זה לא מעיד על תכונה. הוא דרש שהראיון ייגנז, הוא לא רצה שזה יתפרסם. הכעס שלו היה מוצדק לגמרי, הייתה התחייבות מפורשת שלא קוימה. הוא רק רצה שיאפשר לו להשלים משפט".

התביעה מבקשת מחפץ לתאר מה קורה כשהם מעבירים מסר שהם רוצים בכותרת של האתר לאורך זמן. חפץ משיב: "זה לא רעיון שבא ממני, זו בקשה חריגה. משקף כמה ההבנה של נתניהו את התקשורת היא פנומנלית. הוא יודע מה זה שעה במונחים של אינטרנט, שכל כך הרבה זמן כותרת תישאר ללא שינוי. זו בקשה שהיא 100% מנתניהו". התובע מבקש לדעת למי הופצה הבקשה וכשחפץ משיב שלכולם, התביעה מצטטת מהחקירה את דבריו של חפץ: "טקסט שהכתיב נתניהו מילה במילה, כל פסיק שלו, ביקש ממני אישית לדבר עם שאול ולבדוק שזה יהיה בכותרת הראשית של וואלה!". חפץ: "לא זוכר כרגע, אבל תמיד הוא אמר לי לדבר עם שאול".

ישועה השיב לחפץ: "אל תפיל אותי". לדבריו של חפץ, "זה קו אדום מבחינה אתית, לאשר עם פוליטיקאי כותרת לראיון. ישועה ידע שעשה מעשה חמור, הוא פחד שאנשים בחברה ידעו מה עשה. הוא עבר על תקנון האתיקה העיתונאית וגם על תקנון החברה. אף כלי תקשורת לא עשה את זה, גם לא כלי תקשורת ידידותיים. זה מערער את היסוד שעליו בנוי כלי התקשורת".

התביעה אף הציגה התכתבות בין אלוביץ לישועה שעסקה בראיון המדובר, לפיה "ניר יצלצל אלייך. הם רוצים ראיון מלטף ומפנק עם מראיין אוהד". חפץ הסביר: "מלטף ומפנק הן לא מילים שלי, מה שחריג הוא שמראש סוכן שלא יעלו נושא הבקבוקים ויוקר הדיור".

10:20: כעת עוברת התביעה להציג התכתבויות מה-23 בפברואר 2015, אז נדרשה וואלה לפרסם כתבה על תלונה שהוגשה נגד מני נפתלי, אב הבית של מעון ראש הממשלה בעבר. על פי התביעה, "נתניהו היה מעורב בדרישה. הדרישה הועברה באמצעות חפץ לישועה וטופלה במעורבותו בהתאם להנחיה הכללית שקיבל מבני הזוג אלוביץ'. הדרישה נענתה". על מנת לאשר זאת, מוצגת הודעה מניר חפץ לאילן ישועה: "עורך דין אפי דמרי מייצג אדם שהגיש תלונה נגד מני נפתלי במשטרת עפולה צלצל אליו". ישועה השיב: "נתתי לעומרי נחמיאס".

בנוסף, חפץ סיפר על תלונה שהעביר מנתניהו לוואלה, על סיקור הפגנה נגדו ב-7 במרץ 2015: "זו טרוניה שלו על כך שוואלה! משדר הפגנת נגד להפגנת ימין". טבנקין: "אתה זוכר אם העברת את הטרוניה גם לאתרים אחרים?", חפץ השיב: "כרגע לא".  בהודעה שהעביר חפץ נכתב: "שידור ישיר מהכיכר???? יש אצלכם שידור חי של הפגנה רק לא ביבי שזו תעמולה  אפילו אין באולפן מישהו שלנו". על פי התביעה, הדרישה הועברה מנתניהו לאלוביץ ומחפץ לישועה, הדרישה טופלה במעורבותם של בני הזוג אלוביץ.

ישועה הסביר לחפץ על העצרת בהודעה משלו: "תסביר גם לבוס שלך, כי שאול השתולל עליי עכשיו ואני מסביר לו את מה שאתה כבר יודע - בשביל ידיעות תומכות צריך לשמור על אמינות. אי אפשר לא לשדר אירוע חדשותי, מסכים שאפשר לשים כותרות ידידותיות יותר וזה מה שעשיתי. אפשר לאזן עם תגובות, עובדים על זה עם שי חייק שלכם ובסופו של דבר הנחתי לקטע שידור חי לפני כולם, ממש בדקות אלו".

חפץ הדגיש כי נתניהו התעסק בעצרת מכיוון ש"שלושה ימים קודם לכן שודרה עצרת השמאל והוא לא. זה היה ביג אישיו אצלו.  אני די בטוח שהוא לא העלה את הראיון שזה ישודר בוואלה בניגוד לוועדת הבחירות. היוזמה באה מישועה והוא ביקש שאגיד לו את זה. זה לא שנתניהו אמר לי לומר לאלוביץ וישועה להפר את ועדת הבחירות". הוא אף הדגיש כי הוא עצמו ידע את נתניהו על נושא השידור החי: נתניהו הוא הבוס שלי, כשיש הצלחה אני רוצה לידע אותו. העצרת של הימין היתה נקודת מפנה. זה היה זה, יחד עם  סרטון הערבים נוהרים והנאום בשני בתי הקונגרס היו אירועים שנתפסו אצלנו כאירועים שהכריעו את מערכת הבחירות".

10:00: באחת ההודעות כתב חפץ לישועה: "אמור לעלות אייטם שמאוד חשוב לחבר שלי מאת חגי אדורם. הוא עוסק בסטנדרט לבדיקת מעונות על ידי מבקר המדינה". חפץ מסביר בעדות כי "בחבר הכוונה לנתניהו, זה אייטם ייחודי לישועה ואלוביץ. דה פקטו אין סיכוי שזה לא עולה באתר ויקויים. העיסוק של נתניהו בזה היה מוחלט, עשרות רבות של שעות בעיצוב אייטמים בבלפור עם לוח מחיק שהוא רשם, ישב על המחשב עם מצגות. הכל זה הוא. ההיענות של וואלה בנושא דוח המעונות הייתה טוטאלית, במובן שאנחנו, מטה הליכוד, קבענו מה יהיה האייטמים. כל מה שביקשנו נעשה עד הסוף ללא הסתייגות".

בשלב זה עורך הדין ז'ק חן מביע התנגדות לעדות, וחפץ מוצא מהאולם. על פי ז'ק, ההתנגדות היא לכך "שהעד במסגרת תשובותיו, שלא נשא במשטרה, שמוסיף בראיון עכשיו 'היענות מוחלטת'". 

חפץ ממשיך: "גם ההופעה שלו בבתי הקונגרס -  היה לו חשוב העיסוק בנושא הזה, אלו שני נושאים בעלי השפעה אסטרטגית אדירה בבחירות. 
מני נפתלי הסית את האג'נדה מהמקום המדיני שבו נח לו להיות. לאזורים של המשפחה, טוהר המידות, בזבוז, נהנתנות, שזה אזור לא טוב להיות בו בימים האחרונים, והתעסקנו בו. למעלה מ-20 חברי כנסת הגיעו לבלפור כדי שנתדרך אותם. בנימין נתניהו הכין לנו את המצגות, אנחנו אמרנו להם מה להגיד ושיגענו אותם, זה היה ה-דבר".

בנוסף, מוצג אירוע מפברואר 2015, אז ישנה דרישה לפרסום מכתבי תמיכה של עובדי מעון ראש הממשלה. על פי התביעה "נתניהו היה מעורב בדרישה. היא הועברה באמצעות חפץ לישועה". כמו כן מוצגת הודעה מחפץ לישועה, שבה הוא מוסר לו: "אני שולח לך שני מכתבים שחתומים עליהם עובדים לשעבר בבלפור נשמח אם המערכת תשקול לעשות מזה סיפור גדול כמובן לפי שיקולי העריכה העיתונאיים שלכם".

עו"ד חן: "דווקא בוואלה המכתבים האלה לא פורסמו, זה למשל אירוע שעם כל הכבוד לחבריי, אין כישורי חקירה, אירועים שמרביתם לא נחקר ולא מסר גרסה למשטרה. זו דוגמא, לא החריפה ביותר, לא היחידה, יהיו עוד, אמרתי פעם אחת, בלי נדר, מתיישב ולא אומר במהלך היום"..

09:40: התביעה מציגה מסרון שנשלח משאול אלוביץ לאילן ישועה, בו נכתב "קיבלתי בקשה מיוחדת האם אפשר לתת בולטות באתר וואלה לפניית ראש הממשלה לציבור להציע לו מועמדים לשיריון ברשימה. תוכלו לסייע?", על ההודעה המקורית חתום ניר חפץ, ששלח אותה לאלוביץ. ישועה השיב לאלוביץ: "טופל, כולל מול ניר".

לאחר מכן מוצגת תכתובת בין חפץ לישועה, כאשר יועץ התקשורת ביקש באוקטובר 2015 להעלות כתבה שעוסקת בביקורת שהועברה מארגון ZOA (ארגון ציוני אמריקה) על כל הארגונים שלחצו על נתניהו לבטל את נאומו המתוכנן בקונגרס האמריקאי. ישועה השיב כי יעלו. חפץ אף התייחס לכך שיש "קושי להכניס אייטמים מסוג זה לכלי התקשורת הישראלים".

בנוסף, הוגשו לבית המשפט כל ההתכתבויות של ישועה ושאול אלוביץ שהופקו ממכשירו הסלולארי של ישועה. לטענת התביעה, מדובר באותן התכתובות שהוצגו לחפץ במהלך חקירתו.

בדיון שנערך אתמול, נרשמו מספר אירועים, במהלכם השופטים מתחו ביקורת על קו החקירה של הפרקליטות, בעוד עד המדינה סיפר כיצד בני משפחתו של נתניהו, אשתו שרה ובנו יאיר, נלחצו כששמעו על האפשרות שיחקרו את יחסי המשפחה עם בני הזוג אלוביץ' ואף שלחו אותו לוודא כי בני הזוג מחקו את תכתובות ההודעות בין הצדדים ממכשיריהם הסלולאריים.

עדות חפץ מחלישה את תיק 4,000? | תוצאות סקר "מעריב אונליין"

במהלך שעות הדיון הארוכות, חפץ התמקד לא אחת ביחסים שבין נתניהו האב לבנו, אשר אף השפיעו על עבודתו כיועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר, בעקבות חוסר שביעות רצונו של יאיר מהתנהלות אתר וואלה ובני הזוג אלוביץ: "זה היה בשיח שלו כל הזמן. התנהל בינינו ויכוח שכלל את הוריו, שהוא מנסה להגיד שוואלה לא בסדר ולא נותנים תמורה למה שהם מקבלים, אני אמרתי שאלוביץ יוצא מגדרו ועושה את המקסימום".

רוצים סיבות לביטול המשפט נגד נתניהו? הן מופיעות בכתב האישום שהגישה הפרקליטות | מאיר עוזיאל

חפץ תיאר שני אירועים, אשר מעידים על ההתנהלות כפי שהציג אותה: "ישבתי בחדר העבודה בבלפור, יאיר נכנס עם דף מודפס מאתר וואלה ואומר לי 'אחרי כל מה שעשית בשביל אלוביץ, תראה מה הם מפרסמים'. הוא התריס נגד העובדה שאני טוען שהם משתדלים. זה לא היה חריג אצל יאיר. באירוע השני הייתה נוכחת גם שרה נתניהו והיא העירה לו אפילו שלא מדברים ככה. בנימין נתניהו לא הגיב בכלל ליאיר, הוא שתק".