התפתחות גוררת התפתחות בפרשת "המשחק הגדול". אחרי שנחשף כי היחידה הארצית ליחידות הונאה (יאח"ה) השיגה עד מדינה שסיפק לחוקרים ראיות רבות הקושרות לכאורה את החשוד המרכזי, בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, לשורה של עבירות חמורות ובכללן עבירות מין, עתה ניתן לפרסם כי בידי החוקרים מצויים כבר משנת 2020 תיעודים וסרטונים מדירת מסתור שהחזיק חוגג, ואשר הפכה לדירת התענוגות שלו, לשם הגיעו בזו אחר זו דוגמניות וצעירות אחרות לשם קיום יחסי מין בתשלום ושימוש בסמים.

למעריב נודע כי מי שהעביר למשטרה את החומרים המפלילים, קיבל אותם בשעתו למשמורת מהחשוד המרכזי בשל יחסי האמון הקרובים שהיו ביניהם באותם ימים. בתקופה האחרונה פנו חוקרי היאח"ה אל חלק מהדוגמניות שתועדו בסרטונים ותהו האם ידעו שצולמו בזמן שהותן בדירת המסתור.

תשובתן הייתה חד משמעית שלילית, מה שהעלה את החשש כי מדובר במצלמה נסתרת שהותקנה באותה דירה ללא ידיעת הבאים אליה, והיא תיעדה במשך שעות ארוכות בילויים, תענוגות, יחסי מין ושימוש בסמים של אלו שהגיעו לדירה ושהו בה יחד עם החשוד המרכזי. עוד נודע כי חלק מהסרטונים הוטחו בפניו של חשוד בפרשה כדי לבחון את גרסתו.

בחקירתו אישר חוגג את קיום היחסים עם הדוגמניות, אולם הכחיש כי הוא זה שהטמין את המצלמה בדירה וטען כי דווקא מי שהביא למשטרה את החומרים הוא זה שהטמין אותה, ולאחר מכן אף ניסה לסחוט אותו.

פרקליטיו של משה חוגג: משה מזור, עמית חדד, עדי כרמלי (צילום: ניר קידר,באדיבות עו''ד עדי כרמלי,גולדפרב זליגמן ושות׳)
פרקליטיו של משה חוגג: משה מזור, עמית חדד, עדי כרמלי (צילום: ניר קידר,באדיבות עו''ד עדי כרמלי,גולדפרב זליגמן ושות׳)

מוקדם יותר היום הוארך מעצרו של חוגג בהסכמה בשבוע ימים. עורכי הדין עמית חדד, משה מזור ועמית כרמלי המייצגים את חוגג, מסרו: "אנו בטוחים שבסיומה של החקירה תוכח חפותו של מרשנו ולפיכך ועל מנת לאפשר למשטרה להגיע לחקר האמת הסכמנו לבקשה להאריך את המעצר בשבעה ימים נוספים. משה חוגג משתף פעולה באופן מלא עם חוקריו, בטוח בחפותו ונתמך על ידי רעייתו ובני משפחתו. בימים האחרונים אנו עדים להמשך פרסומים שקריים שמקורם בבעלי אינטרסים ואנו ממליצים לתת למשטרה לסיים את עבודתה לפני חריצת דינו של מרשנו".

היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה, המנהלת את החקירה בשיתוף רשות המיסים, רשמו בימים האחרונים התפתחות דרמטית שלא נרשמה הודות לעצורים בפרשה, אולם יש בה להשליך על התשתית הראייתית נגד חוגג בכלל העבירות המיוחסות לו, הן הפליליות והן עבירות המין, אשר שמו נקשר אליהן. כאמור, לאור צו איסור פרסום שהוטל על כל פרטי החקירה, לא ניתן להרחיב בנושא.

ביום שני הוארך מעצרו של חשוד אחר בפרשה. כמו כן, בין החשודים המרכזיים, עדי שלג, שהיה עד מדינה בעצמו בפרשת נוחי דנקנר שהסעירה בשעתו את המדינה.

החקירה החלה ב-2019 עם קבלת המידע, במקביל התנהלו תביעת משפטיות של עובדים של חוגג וגורמים המקורבים אליו ביותר שעבדו עמו בחברה. עם חלקם הגיעו להסדר פשרה שכנראה לא היה לשביעות רצון התובעים, אולם עם אחרים התביעות עדיין ממשיכות ומתנהלות בבית משפט אזרחי. תוך כדי החקירה, התעצמו החשדות לעבירות פליליות והחוקרים קיבלו אישור לבצע האזנות למכשירי הטלפון של חוגג ושל חשודים נוספים.