עו"ד גליה שמילוביץ', המייצגת את אחת הסוהרות שנוצלה מינית בכלא גלבוע, שוחחה היום (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM על הודאתו של מפקד כלא גלבוע פרדי בן שטרית, שסיפר כי "חיילות חובה ששירתו בארגון סורסרו", וקראה לפתוח מחדש את החקירה: "הלקוחה שלי נענשה על זה שהיא העזה לסרב שיבצעו בה מעשים מיניים. משהו מאוד משובש בשב"ס, לא משרתים את הציבור אלא את המחבלים". 

בפתח דבריה התייחסה שמילוביץ' לכך שמדובר בסוהרות שחלקן חיילות בחובה וחלקן נשות קריירה: "חלקן למעשה סוהרות אחרי שירות חובה וזה בדיוק מה שלירן מכוון גם לגבי הרמיזה. אנחנו מבינים מהעדות שלמעשה זו שיטה. אף אחת לא אמורה להתפטר ולאבד את מקום עבודתה כאשר יש מלמעלה מנהלים ומפקדים שגורמים לה להיות מותקפת. חווית התקיפה שהן עוברות שם ולמעשה מכריחים אותן לחזור ולעבוד עם אותם מחבלים".

היא סיפרה על הדברים הקשים שחוותה מרשתה: "הלקוחה שלי עברה תקיפה על ידי אחד המחבלים שבסופו של דבר הוגש נגדו כתב אישום. היא למעשה הראשונה שזועקת וכתוצאה מזה שהיא הגישה תלונה היא עברה תהליך שמביא אותה בסוף לעזוב את מקום עבודתה והיא לא עובדת שם יותר.

היא הדגישה: "על התלונה שלה היא נענשת במשך תקופה ארוכה, על זה שהיא העזה לסרב שיבצעו בה מעשים מיניים. זה פשוט כל כך מזעזע וההתנהלות של השב"ס והכסת"ח שמתנהל שם, בסופו של דבר אף אחד מהמפקדים לא הוגש נגדו כתב אישום למרות כל התלונות שצפות. פשוט השליכו אותן". 

"אנחנו מבינים שבסופו של דבר יש משהו מאוד משובש בשב"ס, הם עובדים עבור האסירים הביטחוניים. אנחנו רואים את אותו תהליך כמו בבריחה, לא משרתים את הציבור אלא את המחבלים. אם משרתים את המחבלים אז נותנים להם את הסוהרות היפות שהם מסמנים כדי שיעבדו צמוד אליהם. אני חושבת שמה שמדהים זה שהיום הסוהרות זועקות על מה שקרה להן, על כך שאף אחד לא לוקח אחריות. זה מקום העבודה שלהן והן אמורות להיות מוגנות שם".