הפרקליטות הגישה היום (חמישי) את כתב האישום נגד דניאל קדר, החשוד ברצח איש העסקים אלדד פרי. כתב האישום מייחס לקדר רצח בנסיבות מחמירות, לאחר שעל פי המיוחס לו, ירה שבעה כדורים מטווח קצר בפרי, בעת שהאחרון הגיע אל בית הכנסת להתפלל.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד גלעד ארליך, הנאשם הצטרף בשנת 2018 לקבוצת רכישה שארגן פרי לבניית בניין מגורים בעיר לוד. קדר שילם לפרי כ-2.2 מיליון שקלים עבור שתי דירות, וזאת בהסתמך על ערבות אישית של פרי. במהלך החודשים ספטמבר- אוקטובר 2020 הוגשה בקשה לחדלות פירעון כנגד קבוצת הנדל"ן של פרי, וכן כנגד פרי עצמו ובכלל זאת נכסיו האישיים.

במסגרת עבודת הנאמנים אישר בית המשפט מתווה לשיקום הפרויקט בו השקיע קדר, במסגרתו חויב לשלם סכום נוסף של כ-1.4 מיליון שקלים נוספים על מנת לקבל לידיו את הדירות אשר רכש. בעקבות החלטת בית המשפט, "החל הנאשם לבצע מעקבים ותצפיות על פרי, כאשר בין היתר נהג להגיע בשעות הבוקר המוקדמות לאזור מגוריו, תצפת על ביתו ולמד את שגרת חייו. במהלך תצפיותיו, למד הנאשם כי פרי נוהג לפקוד את בית הכנסת. באחד הבקרים הגיע הנאשם לחניון בית הכנסת כשהוא רוכב על אופנוע שבבעלותו, כאשר לוחית הזיהוי שלו מוסתרת וכשהוא חמוש באקדחו האישי. הנאשם המתין לפרי עד להגעתו לבית הכנסת, אז ירה בו שבעה כדורים מטווח קרוב ביותר והביא למותו במקום", כך על פי כתב האישום.

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשם בקשת מעצר עד לתום ההליכים, בה ציין עו"ד ארליך: "מעשי המשיב מגלמים מסוכנות רבה, מדובר במשיב אשר בתכנון קר ומחושב למד את אורחות חייו של המנוח, ביצע מעקבים יום מרובים ובחר את זירת הרצח כחודשיים טרם ביצועה. המשיב ביצע את המעשים בקור רוח, שיטתיות ויסודיות מאופן מושכל ומתוכנן. עסקינן בירי  אכזרי ללא רחם  המנוח נורה בעורפו, חזהו גבו ידו ורגלו באופן שהותיר פגיעה במרבית האיברים החיוניים בגופו, ירי שהוביל למותו של המנוח. במעשיו אלו וידא המשיב את מותו של המנוח".