הבוקר (רביעי) קיים בית המשפט דיון בדלתיים סגורות בעניינו של המשנה לראש עיריית ת"א ארנון גלעדי, אשר חשוד בביצוע עבירות מין. בתום הדיון שהתקיים בבית המשפט השלום בראשון לציון, שוחרר גלעדי למעצר בית בתנאים מגבילים, בכפוף לערבויות כספיות. חקירת המשטרה בעניינו של גלעדי נמשכת, בסיומה יועבר התיק לעיון והחלטת הפרקליטות. 

כזכור, נגד גלעדי הושמעו תלונות מצד צעיר בן 28 בשם אמיר (שם בדוי) שטען כי נוצל על ידו מינית בזמן שהיה קטין. את הדברים סיפר לאתר "ישראל היום", כשלדבריו באותה העת היה זקוק לכסף מאחר שהתגורר ברחוב. לדבריו, בעקבות כך הדרדר לזנות. 

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הגיב לפרסומים, וציין: "המעשים המיוחסים לחבר המועצה ארנון גלעדי הם קשים וחמורים. האמת צריכה להתברר על ידי גורמי אכיפת החוק וככל שבוצעו מעשים פליליים הוא צריך לתת את הדין. חשוב לומר באופן עקרוני - אין שום סובלנות לפגיעות מיניות מכל סוג, על אחת כמה וכמה כשמדובר בנערים ונערות, ויש לגנותן בכל תוקף". 

פרקליטיו של גלעדי, עורכי הדין אבי חימי ושרון נהרי, ויתרו על השארת צו איסור הפרסום, ומסרו: "מלכתחילה מעצרו של מרשנו היה מיותר, פוגעני וללא סיבה ראויה. לא היה מקום לעצור אותו. אורחותיו של אדם הנם עניינו הפרטי ולא עניינו של איש. מרשנו לא ביצע שום עבירה, כפי שטענו בהתחלה".