לאחר שטענו כי היא רוצחת הנערה תאיר ראדה, אולה קראבצ'נקו יוצאת היום (רביעי) לקרב על שמה הטוב. קראבצ'נקו הודיעה כי היא תובעת את יוצרי הסדרה "צל של אמת", אשר נתנו במה לבן זוגה לשעבר וטענו על פי עדותו כי היא רוצחת הנערה ולא רומן שהורשע במעשה, טרם החזרת התיק לבית המשפט. 

בנוסף, קראבצ'נקו הודיעה כי היא תובעת גם את עורך הדין ירום הלוי, סנגורו של זדורוב, לאחר שסירב להתנצל על כך שכינה אותה "רוצחת סדרתית" ואף טען כי היא "הודתה בביצוע הרצח". קראבצ'נקו תובעת את המעורבים בתביעת לשון הרע והפרת זכויות יוצרים על סך של כ-5.5 מיליון שקלים.

יוצרי הסדרה ''צל של אמת'' על רומן זדורוב  (צילום: אריק סולטן)
יוצרי הסדרה ''צל של אמת'' על רומן זדורוב (צילום: אריק סולטן)

על פי התביעה, החל משנת 2016, התובעת מצויה "שלא מרוצה ושלא לטובתה, תחת מטח פרסומי לשון הרע. החומרה המופלגת והחריגה כל כך של מטח זה נובעת הן מחומרת תוכן הפרסומים – מוצגת בהם כרוצחת סדרתית וסדיסטית, הן מכמותם העצומה, הן מהתמשכותם - למעלה מחמש שנים, ועוד היד נטויה, הן מזהות המפרסמים אותם, וממידת השפעתם על הציבור".

כנגד ירום הלוי, התובעת טוענת כי "הוא לא הסתפק, ככל הנראה, בייצוג משפטי, והוא השים עצמו כאיש יחסי ציבור, תקשורת, איש מז"פ, חוקר, שופט ומוציא להורג. לצד ניהול הליכים משפטיים, תפקידו, ניהל הנתבע ועודנו מנהל לתובעת, הרחק מכתלי בית המשפט, שלא במסגרת ייצוגו של זדורוב ושלא לצורך הגנתו, 'מסע צלב", משפט שדה ציבורי, הביא להרשעתה הציבורית, וקיווה להביא להוקעתה מן הציבור ולסקילתה באבנים".

עורך הדין ירום הלוי (צילום: גיל נחושתן, פול ידיעות אחרונות)
עורך הדין ירום הלוי (צילום: גיל נחושתן, פול ידיעות אחרונות)

"לצד אלה, נהגו הנתבעים, כל אחד בדרכו, ברשלנות-רבתי כלפי התובעת, הביאו לחשיפת זהותה ברבים, וגרמו לציבור להאמין בכך, שהיא הרוצחת של הנערה המנוחה. פינס וגנדלמן וחברת ההפקות 'ביצתעין' אף הפרו את זכות היוצרים ואת הזכות המוסרית, שיש לתובעת, בשבעה ציורים, פרי מכחולה, אשר הוצגו במסגרת הפרק המרשיע, ללא רשותה, בלי שקראו להם בשמה, ובאופן שממנו עולה, כאילו התובעת היא הרוצחת. כפי שיתואר פינס ויותם (ולעתים מיקה) אינם מסתפקים, ככל הנראה, בעיסוקיהם והם השימו עצמם אף פרשנים משפטיים, חוקרים, שופטים ומוציאים להורג", נכתב בתביעה.