פרקליטות המדינה תומכת במתן חנינה לבועז הרפז, אולם מחלקת חנינות מתנגדת לה. זאת, בין היתר כיוון שלטענתה הרפז חזר בו מההודאה, כך דווח ב"גלובס". עוד דווח כי בקשת החנינה הוגשה במסגרת הסדר הטיעון של הפרז ועד המדינה בפרשת מסמך הרפז ולפיו "ההגנה תהא רשאית להגיש בקשת חנינה לקיצור תקופת התיישנות ההרשעה, והמדינה לא תתנגד לבקשה, בתנאי שההרשעה תתיישן בחלוף שנה מיום גזר הדין".

סא"ל (במיל') הרפז שוחח הבוקר (חמישי) עם בן כספית וינון מגל ב-103FM, התייחס לעיכוב בקבלת החנינה ואמר כי "המדינה לא עומדת בהסכם. זה הסכם שנקבע בבית משפט ואושר על המדינה, ויום אחד, באיחור של שנתיים, מפרים את ההסכם. איך אמר לי כבוד השופט? לא יקרה שהמדינה תפר את ההסכם. יצאתי מבית המשפט לפני שחתמנו את ההסדר, שוחחתי עם התובעת שהמליצה על ההסדר הזה".

לטענתו, "היו צריכים לכתוב לנשיא שהם ממליצים על חנינה. בפועל, הם העבירו לנשיא המלצה הפוכה. משרד המשפטים העביר המלצה הפוכה". 

בהמשך, התייחס בנקודת זמן לאותה פרשה, במסגרתה הורשע בזיוף המסמך שמפרט תכנית לפגיעה בגבי אשכנזי והאדרת שמו של יואב גלנט במרוץ על הרמטכ"לות, ואמר כי "החיים שלי קשים מאוד. נלחמים בך כל הזמן, פוגעים במשפחה ובפרנסה. אתה אומר שאם תוותר זה ייגמר, אבל בפועל זה לא ככה. עשיתי טעויות והודיתי בהן. זה לא משנה כבר, אחרי 12 שנה הסיפור כבר לא כל כך רלוונטי. שילמתי על הטעות הזו, הטילו עליי אין סוף סנקציות".