"שניהם בחורים טובים": פיצוץ רכב על רקע פלילי בנהריה לפני כחודשיים גרם לפציעתם הקשה של שני מעורבים, אבי ואליאור שרעבי. הנסיבות, ככל הנראה, מצביעות על ניסיון חיסול חשבונות עם השניים, שלאחד מהם קשר משפחתי לעבריין מיכאל מור. המשטרה עצרה שלושה מעורבים בגרימת הפיצוץ, ותבקש הבוקר (חמישי) להאריך את מעצרם. אמם של הפצועים, שרה שרעבי, שוחחה על התחושות הקשות עם יואב מינץ ברדיו צפון 104.5FM.

"ההרגשה לא נעימה, כי קודם כל אחד מהם, הגדול, הוא כן משוייך משפחתית, ולא מעבר לזה, והשני, אליאור, בן 19, אין לו שום קירבה משפחתית אליהם", סיפרה האם תחילה. "שום קשר דם. זה לא היה ניסיון חיסול שלו. הוא פשוט היה עם אח שלו ברכב ועם חברה שלו. זה כואב לי לשמוע את כל מה שמפרסמים, את כל מה שרושמים, שמוציאים דברים מהקשרם ומשייכים אותם לעולם שלא קשור אליהם בכלל. הרגשה נוראית כאמא לראות דברים כאלה ולשמוע דברים כאלה", הוסיפה.

שרעבי סיפרה על תהליך השיקום שעוברים השניים בעקבות פציעתם: "הם מנסים להתמודד, קשה להם. שניהם איבדו את שתי הרגליים. בחור בן 31 שרצה לחיות את החיים שלו בסביבה שקטה, להתקדם. שוב, אמרתי הרבה פעמים, הוא באמת חיפש להקים משפחה. בחור בן 20 עוד שבוע, אליאור, שהוא חייל שמשרת בצה"ל, בחור אהוב מאוד עם המון חברים, מוקף בהמון חברים שאוהבים אותו, מלא שמחת חיים, מוכשר. באמת, שניהם בחורים טובים".

מיכאל מור (צילום: אלכס רוזקובסקי)
מיכאל מור (צילום: אלכס רוזקובסקי)

"אני כרגע מתמקדת בהחלמה שלהם", המשיכה. "יש להם תהליך מאוד ארוך, אני גם לא מודעת למה שקורה מסביבי כי לא משתפים אותנו במה שקורה. המשטרה לא משתפת אותנו. זה יכול לקחת אפילו עוד שנה. הם עוברים המון דברים כואבים, הם עוברים תהליך מאוד קשה גם מבחינה נפשית".

לסיכום התייחסה שרעבי לחשש שלה מפני ניסיון נוסף לפגוע בשני בניה: "אליאור אין מה לפגוע בו, הוא לא קשור בכלל. הפגיעה הייתה מכוונת כלפי אבי, שגם הוא, אני לא מפסיקה לשאול 'למה?'. הוא אחיין של נחמיה, והם המשפחה שלו, הוא אוהב אותם, כמו שאנחנו המשפחה שלנו. אני חוששת שינסו עוד לפגוע בו, ודאי".