חמש תלונות נוספות הוגשו במרחב לכיש משטרה בימים האחרונים, בעקבות פרסום תמונתו ופרטיו של דקל ששונקר, החשוד בביצוע עבירות מין בנשים שאליהן הגיע באמצעות הרשת החברתית, תוך שהציג עצמו בכזב כמי שבכוונתו לסייע לפתור את מצוקותיהן. היום (ראשון) הוארך מעצרו פעם נוספת בשמונה ימים, על מנת לאפשר למשטרה להמשיך בחקירה ולהתחקות אחר קורבנות נוספות.

במשטרה בטוחים כי ישנן קורבנות נוספות שנפלו ברשת שטמן להן החשוד, אמנם חלקן חוששות להתלונן ולחשוף עצמן, בעיקר בשל הבושה על שנפלו ברשתו. 

נבהיר כי במהלך חקירה, נחשפו החוקרים לדפוס פעולה זהה אצל החשוד וכן מאפיין מרכזי אצל הקורבנות ולפיו מדובר בנשים ממעמד סוציואקונומי נמוך, שנחשפו ברשת החברתית כמי שמבקשות עזרה.

בחלק מהמקרים אף העלו הקורבנות תמונות של מקרר ריק, תוך שציינו את העובדה שהן חסרות כל. החשוד, כך עולה מהחקירה, נהג להתחקות אחר אותם פרסומים, יצר קשר מיידי עם אותן נשים, תחילה באדיבות ובנועם והציע לסייע להן ובמעמד המפגש עמן, על פי החשד הוביל אותן לצריכת סמים או שתיית אלכוהול, עד שלא היו תחת שליטה ובעת שנרדמו כך על פי החשד, ביצע בהן את זממו

עם ההחלטה לפרסם את פרטי זהותו ותמונתו, נחשפו השוטרים לחמש נשים נוספות שהגיעו הבוקר להגיש תלונה במשטרה, וחלקן תיאמו פגישה בימים הקרובים.

גורם במשטרה סיפר ל"מעריב": "חשוב מאוד להפיץ את הסיפור הזה, שחושף אדם מחליא המנצל נשים תוך זילות בעצמאותן ובזכות הבחירה שלהן ומבצע בהן עבירות מין לאחר שנפגש עמן באמתלה של מי שרוצה לסייע לפתרון מצוקותיהן. אין לנו ספק שישנן נשים נוספות שנפלו קורבן למעשיו המתועבים, חלקן מפאת הבושה, אינן מוכנות להיחשף ולהגיש תלונה, אולם אנחנו נעשה ככל שבידינו על מנת להגיע למרבית הנשים שהחשוד ניצל ופגע בהן".