פרשת הרצח וההיעלמות בירושלים: בית המשפט התיר הבוקר (ראשון) לפרסם כי בנימין זאבי בן ה-69, בנו של השר המנוח רחבעם זאבי, הוא אחד החשודים ברצח הנער ניסים שטרית ב-1986. כאמור, כתב האישום שהוגש ביום שישי, מאשים את זאבי ואת ברוך שרביט בן ה-76 ברצח הנער שגופתו לא אותרה מעולם.

על פי כתבי האישום, שהוגשו באמצעות עורכות הדין גאולה כהן ושירה נתן, הנאשמים שותפים לרציחתו של ניסים שטרית ז"ל, כחלק מפעילותן "משמרות הצניעות" מטעם קהילת "שובו בנים" בראשה עומד הרב אליעזר ברלנד. כתבי האישום מתארים כי שטרית ז"ל נחטף והותקף על ידי אנשי "משמרות הצניעות" מספר חודשים טרם מותו, בשל חשדם כי הוא מקיים מפגשים עם בחורות, דבר המנוגד לנורמות הדתיות בהן החזיקו אנשי הקהילה.

בהמשך, כדי לגרום לו לחדול ממפגשים עם בחורות, תכננו ברלנד ואנשי "משמרות הצניעות" להכותו ולאיים עליו פעם נוספת, וכך נעשה. בינואר 1986 לאחר שפותה להגיע לדירה, היכו אותו הנאשמים ואחרים. מהדירה הוא נחטף ליער באזור בית שמש, שם חברו הנאשמים לאנשים נוספים וכולם יחד היכו את המנוח במכות חזקות בגופו ובראשו. כעבור מספר דקות אחד התוקפים הכריז כי הוא מת, והנאשמים וחבריהם קברו אותו ביער.