המשטרה עיכבה הבוקר (שני) את גל אוחובסקי בביתו לחקירה בחשד לעבירות מין שביצע באחר לפני מספר שנים. בתום כחמש שעות, הסתיימה חקירתו והוא שוחרר בערבויות, אך זו צפויה להימשך. כזכור, המשטרה פתחה לפני מספר שבועות בחקירה עם קבלת תלונה בחשד לעבירות מין.

חקירת העדויות החלה כבר בעקבות התחקיר שפורסם בכאן 11, ששטח עדויות לפיהן אוחובסקי כפה עצמו לכאורה על שני גברים מהקהילה הגאה. בתחקיר שודרה עדותו של א', שטען נגד אוחובסקי כי "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח, אמרתי לו די, בוא נפסיק עם זה. באופן מפתיע ומזעזע הוא נתן לי כאפה בפנים. זה שיתק אותי". בעדות נוספת, העיד ב' כי אוחובסקי "כפה את עצמו עלי למרות התנגדותי".

בעקבות התחקיר, הודיע אוחובסקי על סיום תפקידו כנשיא ארגון איגי. כמו כן, מטעמו נמסר: "לגבי המקרה הראשון: עד רגע הפניה מכם לא ידע גל דבר על תחושותיו של חבר הקהילה. מתוך הבנה ורגישות גל מבקש להתנצל מעומק ליבו בפני האדם על התחושה הרעה שנגרמה לו".

כזכור, לאחר שהמשטרה הודיעה על החלטתה לפתוח בחקירה, הוגשה במשטרת מרחב ירקון תלונה רשמית ראשונה בפרשה. במשטרה יש מידע על מספר קורבנות, לכאורה, נוספים שבודקים עתה האם להגיש תלונה במשטרה נגד אוחובסקי.