לאחר חשיפת 103FM: המשטרה עצרה הבוקר (חמישי) את הנער החשוד באונס תלמידה בתיכון היוקרתי בתל אביב. הוא הובא לבית משפט השלום לנוער בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו, שהוארך בשלושה ימים. נציין כי על כל פרט מפרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. פרקליטו של החשוד, עו"ד חיים אוחנה אמר: "אני ממתינה למרשי על מנת לדעת מה מבקשת המשטרה".

ההורים זועמים: "איך החשוד עבר בי"ס עם דף חלק? הוא פצצה מתקתקת"

כזכור, האירוע נחשף לראשונה ביום שלישי ברדיו 103FM, בעקבות מידע שהתקבל אודות האירוע. מיד לאחר מכן המוסד החינוכי אישר את הפרטים, ומנהל בית הספר הגיב לפרשה: "אני מרגיש נורא נוכח העובדה שייתכן שתלמידה שלי נפגעה".

על פי החשד, בחופשת החנוכה הגיעה נערה, תלמידת אחד התיכונים בתל אביב והתלוננה כי נפלה קורבן לאונס, בתום מסיבה בה בילו. יודגש כי לא מדובר באירוע שהתקיים בתוך שטח בית הספר. הנערה הגיעה מלווה באביה לתחנת משטרת מרחב ירקון ומסרה פרטים אודות האירוע החמור. 

מהתלונות שהגישו מספר תלמידות עולה כי התלמיד הוביל אותן למקום שעל פרטיו לא ניתן להרחיב בשלב זה, ושם, תוך שהוא נועל כל אחת מהן יחד איתו, הוא כפה את עצמו עליהן ואנס אותן, לכאורה.

במשרד החינוך ובמשטרה חקרו את החשד לפיו שמו של הנער נקשר בעבירות אונס ותקיפה מינית של מספר תלמידות בשני בתי ספר שבהם למד, כמו גם לאירוע נוסף מבית ספר שלישי שבו למד קודם לכן, שלא היה ידוע קודם לכן, לא למשטרה ולא למשרד החינוך.