כחודש לאחר שהוזעקה משטרת קריית מלאכי לדירה שבה נמצאה גופתה של צעירה בת 22, לאחר ששמה קץ לחייה תוך שהיא יורה בעצמה באקדח ששימש אותה במסגרת תפקידה כמאבטחת, עצרה המשטרה את אחיה בן ה-32, וזאת בחשד שביצע בה עבירות מין שהיוו מניע להחלטתה לשים קץ לחייה. 

הבוקר (שני) שוחרר האח החשוד בעבירות מין ותקיפה ללא תנאים מגבילים. סנגורו של החשוד, עו"ד יאיר בן שטרית, מסר: "מה שהחל בקול תרועה רמה הסתיים בקול ענות חלושה. לאחר שתי הארכות מעצר ניכר שיש ראיות שתומכות בגרסה של מרשי שטען מהרגע הראשון שלא היו דברים מעולם". 

"מבחינתנו מדובר בעלילת שווא, מרשי שמח על הבשורה. הדבר הכי קשה לאדם שחשוד במעשים פליליים זה שהוא יודע שהוא לא עשה שום דבר, בפרט בעבירות כאלו שמעלילים עליו. אני מקווה שהוא יתגבר על טראומת המעצר ויחזור בהקדם לשגרת חייו", הוסיף. 

עו''ד יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)
עו''ד יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)

נציין כי במקרים של התאבדות המשטרה נמנעת באופן השוטף מניהול חקירה. אלא שבמקרה האמור, לאחר גביית עדויות, ובעקבות תפיסת מכשיר הטלפון של המנוחה, הוחלט במשטרה לנהל חקירה סמויה שהובילה, כאמור, למעצרו של האח. 

מאותה חקירה עלה כי זמן קצר קודם לירי בעצמה, גוללה הצעירה בדף מכתבים בנייד כי נפלה קורבן לעבירות מין שביצע בה אחיה, ואשר גרמו להחלטתה הנוראה. 

במשטרה המשיכו בחקירה הסמויה, והבוקר, כאמור, החליטו על ביצוע מעצרו והבאתו לחקירה, בגין חשדות חמורים לביצוע עבירות מין באחותו. בשלב הזה לא ברור עדיין על איזו תקופה מדובר, אולם ההערכה כי מדובר בביצוע עבירות בתקופה שבה הייתה קטינה. במהלך כל השנים, ככל הנראה, התמודדה איתן בעצמה, מה שגרם לה, כאמור, לשים קץ לחייה.