בהמשך לחשיפת 103FM, כתב אישום בגין ריבוי עבירות אונס וביצוע עבירות מין בשש קטינות, הוגש הבוקר (חמישי) נגד התלמיד בן ה-15 מבית הספר היוקרתי בתל אביב. כזכור, הפרשה נחשפה לראשונה בתכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב.

על פי כתב האישום, בחלק מהמקרים עבירות מין בוצעו במתלוננות אשר ניהלו אתו מערכת יחסים אינטימית ובחלק מהמקרים ביצע הנאשם עבירות מין במתלוננות אותן פגש בנסיבות חברתיות וללא היכרות מוקדמת.

עבירות המין התרחשו בניגוד להסכמת הקטינות, מבלי שבירר את הסכמתן, ולעיתים אף חרף התנגדותן. על כן, יוחסו לו חמש עבירות של אונס קטינה, ארבע עבירות של מעשה מגונה בקטינה וניסיון אונס אחד.

בבקשת המעצר, ציינה עו"ד לוי כי "הנאשם פגע בנפשן של קטינות, רמס את רצונן וכבודן, ונהג בהן כאילו היו חפץ. המשיב סיגל לעצמו דפוס של תוקפנות מינית כלפי קטינות, ופגיעתו הרעה והסדרתית מקימה מסוכנות חריגה לגילו וגבוהה במיוחד".

עורך דינו של הנער: "אין פה שום אשמה, הם מבררים את עולמם"

הבוקר, עורך הדין ליאור אפשטיין, המייצג את הנער, התראיין בתוכניתם של גיא פלג וניסים משעל ב-103FM, ועומת עם עורך הדין ענבר קידר ברוך, המייצגת את הנערה שהתלוננה. 

"מצבה של הנערה לא טוב, ההשלכות הן מאוד קשות. מדובר במסכת מעשים והטלטלה היא קשה. אני לא יכולה להיכנס לפרטים, יוגש היום בתקווה, כתב אישום חמור. אנחנו מקוות שגרסתה התקבלה במלואה", סיפרה. "מדובר בעבירות מין קשות שבוצעו על ידי אותו נער בהזדמנות אחת, לאורך אירוע ארוך. התחושה שלה היא קשה", הוסיפה. 

עורך דינו של הנער תקף מצדו: "אני מתפלא איך אנחנו כחברה לא מסוגלים לקלוט את המכה של הנער. הוא בן 15 וחצי, ילדה מהצד השני שגוררים אותה עורכי דין להגיד שזה אונס. מה שקרה זה פגיעה, אסון. הילדים האלו לא יודעים מה מותר, איך ידעו מה אסור?".

"אנחנו לא מתווכחים עם כאבה של הילדה. אבל מה ההתעקשות לחצות למחוזות פליליים? מה הרעיון לקחת ילד בן 15 ולהפוך אותו לאדם המסוכן ביותר בעם ישראל? אין פה שום אשמה, הם מבררים את עולמם, ובזמן הזה, קורים כל מיני דברים", הוסיף.

גיא פלג תקף אותו ושאל: "מה אמור פלוני להבין ממך? מה שעלול להשתמע מדברייך שבני נוער מבררים את עולמם, נתקלים לראשונה במיניות, ואתה אומר כאילו זה יום ביומו".

עורך הדין הטיח האשמות בעורכת הדין: "למה לשקר שזרקו אותו? למה לשקר יומם וליל על ילד בן 15 וחצי? למה הוא צריך לשבת בסורגים? ממה שאנחנו יודעים מהחקירה, יש פה שאלות של ההסכמה, בהחלט יתכן שחרגו מההסכמה. האירועים קרו במהלך מסיבה".

עורכת הדין של המתלוננת השיבה: "בנסיבות כה חמורות, יש לבצע מעצר עד תום ההליכים. זה צריך להעביר מסר החוצה ליתר ה'חוגגים' באשר הם, לבל יפגעו בנערות צעירות, או בכל אחת אחרת".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm.