הולך ומסתבך קצין המודיעין של כלא גלבוע, רני באשה. החל משעות הבוקר (חמישי) מוסרת ר' (השם המלא שמור במערכת), צעירה תושבת הצפון, עדות במשטרה, בסיומה ככל הנראה תגיש תלונה רביעית במספר כנגד קצין המודיעין של הכלא, בה היא מחזקת את תלונותיהן הראשונות של שלוש הסוהרות שנפלו, לטענתן, קורבן למעשים מגונים במהלך שירותן כסוהרות באותו כלא. 

אל הצעירה, שבעת שירותה כחיילת חובה סופחה לשרת כסוהרת באותו כלא, הגיעו חוקרי היחידה הארצית לחקירות סוהרים (יאח"ס) במהלך החקירה החדשה שנפתחה בעקבות הפרשה החמורה.

שמה של הסוהרת עלה במסגרת בדיקת פרטים ואירועים שונים. חוקרי היאח"ס יצרו איתה קשר, והיא אישרה כי הייתה בין הסוהרות שנפלו קורבן למעשיו המתועבים של באשה. הסוהרת נאותה למסור עדות מפורטת, ועל פי ההערכה היא גם תגיש תלונה מסודרת, שבה היא מחזקת את גרסאותיהן של המתלוננות האחרות. 

היא מספרת כי בעת שירותה כסוהרת היא הוטרדה על ידי החשוד בפרשת הסרסור בסוהרות, כאשר שלח אותה לתאו של האסיר הביטחוני מחמוד עטאללה. אותו אסיר, לדבריה, נגע בישבנה בעת שאזקה אותו. יש לציין כי מדובר על אירועים מלפני כחמש שנים. 

המתלוננת הרביעית סיפרה כי כבר ביוני 2018 פנתה אל הסוהרת נ', שהותקפה בידי עטאללה, והיא חשפה בפניה כי הוא נגע גם בה. היא פנתה למפקדיה בכלא, אולם אלו לא עשו דבר.

עם פרסום חשיפת הגשת התלונה ע"י המתלוננת הרביעית בפרשת הסוהרות, מסרה עורכת הדין קרן ברק המייצגת אותה ושתי סוהרות נוספות בפרשה: "אנחנו בפתחה של סערה רבתי, החושפת שיטה נתעבת של שימוש בנשים סוהרות וחיילות כדי לייצר שקט תעשייתי באגף הבטחוני של כלא גלבוע ולייצר 'הישגים' לקציני המודיעין בכלא, מרשותיי לרבות זו שנחקרת היום מברכות על החקירה ומשתפות פעולה, הצדק יצא לאור, ולמרות שאני יודעת שהיו סוהרות וחיילות נוספות אני כולי תקווה כי ר׳ שהעידה תהיה האחרונה שנפגעה משיטת הסוהרות בכלא גלבוע".