בעקבות פרשת פגסוס: הסנגורים במשפט של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הגישו היום (חמישי) עתירה לבית המשפט לגילוי ראיות ובקשה לגילוי חומרי חקירה. את העתירה הגישו פרקליטהם של נתניהו, הזוג אלוביץ' ונוני מוזס.

"אין חולק כי משטרת ישראל עשתה שימוש בתוכנות ריגול ופריצה טכנולוגיות במסגרת חקירת תיק 4000. שנית, בידי המאשימה מצויים צויי בית משפט עלומים ליירוט תקשורת מחשבים של מר שלמה פילבר וגב' אלוביץ'", נכתב בעתירה.

עוד צויין כי "הברור הוא, שמדבור בפעולה בלתי חוקית שבוצעה על ידי המשטרה כנגד הנאשמת ועד המדינה בהליך זה, שתכליתה, תוכנה, נותן הוראה לביצועה, השימוש שנעשה בה, והקיפה נותרו עלומים". 

כזכור, בפרשת הרוגלה לכאורה שנחשפה ב"כלכליסט" דווח כי בוצעו נסיונות לפרוץ לטלפון של עד המדינה שלמה פילבר. בתחילת השבוע, הפרקליטות הודיעה כי "לא היו חריגות בחקירת תיקי נתניהו בלי צו שופט מתאים".

מהפרקליטות נמסר כי הבדיקות בוצעו ביחס לקיומם של צווים מתאימים וביחס למספרי טלפון המשויכים לגורמים שנבדקו, כאשר נבדקו כ-1,500 מספרים עד כה. במסגרת זו נבדק אם הוצאו או התבקשו צווי האזנת סתר, מעבר לצווים המצויים בחומרי החקירה וכמו כן, נבדק אם בוצעו פעולות מול מספרי הטלפון השייכים לכל אותם גורמים.