פרשת ההתעללות במעון בפתח תקווה: בית המשפט האריך היום (שני) את מעצרן של אורלי דוידוביץ' ובתה דניאל לייבוביץ', הגננות ממעון "לולי של אורלי בהסכמה ובלי שיערך דיון עד יום חמישי. על פי הודעת המשטרה, ביום חמישי היא תגיש הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש כתב אישום נגד השתיים.

נציין כי בשלושת הימים האחרונים נחקרו החשודות במשך שעות ארוכות, ועד אמש ב-22:00, על ידי צוות החקירה המורחב ממשטרת פתח תקווה. במהלך חקירתן הן עומתו עם הראיות החדשות בתיק הכוללות סרטונים נוספים שאליהם נחשפו חוקרי הפרשה מצפייה בצילומי מצלמות האבטחה מעשרת הימים האחרונים. לאחר תיאום עם פרקליטן של השתיים, הוחלט בהסכמה להאריך את מעצרן מבלי לקיים דיון, כל זאת בדרך לכתב אישום חמור בעניינן.

עורך דינה של דניאל ליבוביץ', עורך הדין שאדי סרוג’י, אמר: "אכן הארכת המעצר נעשתה בהסכמה. לפי מיטב הבנתנו ביום חמישי מתכוונת המשטרה להגיש הצהרת תובע נגד השתיים - ולכן נתנו את הסכמתנו".

כאמור, חקירת המשטרה החלה בעקבות פנייה של אחת האימהות למשטרה ובה ציינה כי היא חושדת שבתה חוותה אלימות במעון שבועיים קודם לכן. אותה אם הפקידה מכשיר הקלטה בתיקה של בתה הפעוטה ושנחשפה לקולות ששמעה הבינה כי מדובר באירועים חמורים.