אלימות נגד עובד העירייה בצפון: תיעוד שהתפרסם ברשתות החברתיות הבוקר (רביעי) מציג ויכוח מילולי שמתדרדר לכדי קטטה קשה בין תושב נהריה לבין אחד מהפקחים העובדים בשירות העירייה. בסרטון נצפה האדם תוקף קשות את הפקח, שמנסה להימלט.

תקיפת הפקח בנהריה. צילום: רשתות חברתיות

בוואלה! חדשות פורסם כי לא מדובר במקרה תקיפה ראשון של עובד עירייה בעיר, ובעירייה שומרים על קו תקיף המגנה את אירועי האלימות, ומוסרים שהפקחים ימשיכו לשמור על הסדר העירוני ללא מורא, ולא יאפשרו לגורמים קיצוניים לאיים על עובדיה המבצעים את תפקידם.

ממשטרת ישראל נמסר כי "כתוצאה מהתקיפה הפקח נפצע באורח קל-בינוני ונזקק לטיפול רפואי. בתוך כך, שוטרי תחנת נהריה עצרו את החשוד, תושב העיר בן 47 לחקירה בתחנת המשטרה. בכוונת המשטרה לבקש הבוקר להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בקריות".

בתוך כך, מנכ"ל העירייה דודו אלחיאני שוחח עם יואב מינץ ברדיו צפון 104.5fm ואמר: "עובד ציבור נתקף בצורה ברוטלית, אכזרית. אי אפשר לתקוף עובד ציבור, זה קו אדום".

אלחיאני סיפר על המקרה: "הפקח, כחלק מעבודתו לשמור על הסדר הציבורי ולשמור על שלום הציבור, עצר תושב שרכב על אופניים חשמליים במהירות גבוהה, על המדרכה, סיכן את העוברים ושבים על המדרכה, ביקש ממנו לרדת עם האופניים לכביש ולא לנסוע על המדרכה. הרוכב התחיל להתעמת איתו בדין ודברים, כן רוצה ולא רוצה, ומכאן הדברים התפתחו, זה עניין של שניות".

"יש בעיה עם פקח כזה או אחר, אפשר לטפל בזה באלף ואחת צורות", הוסיף ראש העירייה. "הפקחים האלה זה אותם פקחים שתפסו מטרדין מינית בטיילת והביאו אותו למעצר במשטרה, זה אותם פקחים שסגרו את החלונות בממ"ד במהלך שומר החומות, אלה האנשים שלנו".

"ההסתה ברשתות החברתיות היא גורם נוסף שמלהיט את היצרים, אנחנו רואים את הקלות במקלדת, לכתוב תגובות לא נכונות ולסלף את העובדות", הוסיף.