המשטרה פענחה את הרצח של רסמיה ברבור בת ה-28, אשר נרצחה בחודש שעבר בנוף הגליל, בזמן שהייתה בחודש החמישי להריונה. לאחר כחודש של חקירה, הבוקר (רביעי) הוגשה הצהרת תובע נגד בעלה של ברבור, החשוד כי דקר אותה בכל חלקי גופה באמצעות ארבעה סכיני מטבח שונים, לעיני בנם בן ה-3.

משטרת מחוז צפון פענחה את הרצח האכזרי של המנוחה רסמיה ברבור בת ה-28 אשר היתה בחודש החמישי להריונה.  החשוד ברצח, בעלה של המנוחה, דקר אותה בכל חלקי גופה באמצעות 4 סכיני מטבח שונים לעיני בנם בן ה-3.

כזכור, ברבור נמצאה בליל ה-21 בינואר כשהיא ללא סימני חיים בדירה ברחוב החצב בנוף הגליל, עם סימני דקירה על גופה. צוות מד"א הגיע למקום ונאלץ לקבוע את מותה. בעלה התקשר למשטרה ואמר: "הרגתי אותה". בדירה שהה גם בנם הפעוט בן השלוש.

במהלך החקירה עלה כי החשוד דקר את המנוחהבכל חלקי גופה, כ-50 דקירות באמצעות ארבעה סכיני מטבח שונים. בכל פעם שהסכין איתה דקר נשברה בגופה של המנוחה הוא הלך והחליף סכין, עד שראה כי היא נפחה את נשמתה.

חוקר יל"פ עמקים של משטרת מחוז צפון מצאו בדירה את כל הסכינים בהם השתמש החשוד, ובתום חקירה שארכה כארבעה שבועות נאספו די ראיות כנגד החשוד, והבוקר כאמור הוגשה הצהרת תובע באמצעות פרקליטות מחוז צפון, לפיה בכוונתם להגיש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין רצח.