בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) בשלושה ימים את מעצרן של שתי עובדות מגן ילדים של ויצ"ו, במבשרת ציון, בחשד להתעללות בפעוטות כבני שלוש. אתמול נעצרו השתיים על ידי שוטרי מחוז ירושלים, בתום חקירה סמויה שהתנהלה בעקבות תלונה מקוונת שהוגשה על ידי אמה של פעוטה שטענה כי בתה נפלה קורבן למעשה אלימות מצדה של עובדת בגן שבו הוא שוהה.

בעקבות התלונה ולאחר חקירה קצרה, אספה המשטרה את מצלמות האבטחה בגן וכבר בתחילת החקירה התקבלה תלונה נוספת בגין חשד לאירוע דומה על ידי עובדת נוספת באותו גן. החוקרים המשיכו בצפייה בסרטונים ולאחר שהוגשה הבוקר בתלונה שלישית, זימנו החוקרים ביוזמתם, בתום מעצרן של הגננות, מספר הורים שמצפייה ראשונה בסרטונים עולה חשד כי גם ילדיהם נפלו קורבן להתעללות מצד הגננות.

גורם במשטרה מציין בפני מעריב: "מדובר בחקירה רגישה ובסרטונים המכילים מאות שעות צפייה, ולכן ההערכה היא כי גם מספר הקורבנות יגדל. לא בכדי האריך בית המשפט את מעצרן של השתיים על מנת לאפשר לנו להתקדם ולאמוד את חומרת המעשים, שעה שמדובר בהתנהלות אלימה ושימוש בכוח פיזי מול הפעוטות. נמשיך בצפייה וככל שיידרש נבקש את הארכת מעצרן פעם נוספת"