גל אוחובסקי נחקר היום (שלישי) בחשד לעבירות מין שביצע בגבר במפגשים שהיו בין השניים במהלך השנתיים האחרונות. המתלונן טען כי  הכיר את אוחובסקי לפני כשנתיים ביישומון "גריינדר". לטענתו בשניים - שלושה מפגשים גלש לקשר אינטימי יותר, ואז אוחובסקי חרג מזה לקשר אגרסיבי יותר שלא התאים לבחור. 

אוחובסקי נחקר כאמור בחשד למעשה מגונה בכוח ואיום ושוחרר בערבות עצמית. בהמשך המתלונן יזומן לעימות מול אוחובסקי ולאחר מכן התיק יועבר לפרקליטות שתכריע האם ישנה עילה להעמידו לדין או שהתיק ייסגר. כזכור, פרקליטות מחוז תל אביב סגרה מוקדם יותר החודש את תיקי חקירה שהתנהלו במרחב ירקון במשטרה נגד אוחובסקי. ההחלטה התקבלה לאחר שתיק החקירה הועבר לבחינת הפרקליטות, שקבעה על סגירתו בתום העיון בראיות.

מהפרקליטות נמסר אז כי "לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק וביצוע השלמות חקירה, החליטה הפרקליטות לאמץ את עמדת המשטרה ולסגור מחוסר אשמה את תיק החקירה נגד גל אוחובסקי. לאחר בחינת התלונות בתיק עולה הגם שעדות המתלוננים נמצאה אמינה, הרי שהמעשים עליהם העידו לא חצו את הרף הפלילי".

ראשיתה של החקירה נגד אוחובסקי החלה בחודש נובמבר בעקבות תלונה שהוגשה נגדו במחוז תל אביב. חקירת העדויות החלה כבר בעקבות התחקיר שפורסם בכאן 11, ששטח עדויות לפיהן אוחובסקי כפה עצמו לכאורה על שני גברים מהקהילה הגאה. בעקבות התחקיר, הודיע אוחובסקי על סיום תפקידו כנשיא ארגון איגי.