צפו: מנהרה באורך של כ-20 מ"ר מתחת לפני הקרקע שהפתח שלה מוסתר במכסה הנחזה של פיר ביוב, ובקצה השני שלה לא פחות ממעבדת סמים לגידול הידרו נחשפה בשבוע שעבר על ידי מחלק המודיעין והבילוש של תחנת משטרת עיירות, במהלך מבצע לאיתור מעבדות סמים ביישוב תל שבע.

מנהרת הקנאביס שאותרה בתל שבע. דוברות המשטרה

כאמור, צוותי בילוש של תחנת עיירות בפיקודו של קצין המודיעין רפ"ק איתי בוכריס יצאו למבצע לאיתור מעבדות סמים ביישוב תל שבע, ותוך כדי חיפושים וסריקות התקבלה אינדיקציה לפיה באחד הבתים ביישוב, מתנהלת מעבדת סמים. הבלשים הגיעו למקום והחלו בסריקת השטח עד שנתקלו במכסה ביוב לכאורה תמים למראה שעורר את חשדם.

רפ"ק איתי בוכריס, קצין המודיעין של תחנת עיירות מספר: "ביצענו פעילות נגד מעבדות סמים ביישוב תל שבע. קיבלנו אינדיקציה על מעבדה תת קרקעית במתחם מגורים של אחת המשפחות. תוך כדי חיפושים איתרנו מכסה ביוב ופיר לכאורה של ביוב וכשנכנסנו פנימה הבנו מייד כי מדובר במנהרה המובילה אל מעבדת סמים תת קרקעית".

"מדובר במנהרה שהאחראים על החפירה שלה נעזרו בלא פחות מתמיכות של מנהרות שנתקלנו בהם לאחר שנחפרו על ידי ארגון החמאס. בסוף גילינו מעבדה לגידול היידרו, כולל אמצעיים אלקטרוניים וחשמליים לגידול בשיטות מתקדמות ומשוכללות. נחשפנו לכ-177 שתילים של סמים שנתפסו והגענו גם אל בעל הבית שנעצר להמשך חקירה", הוסיף.

ל"מעריב" נודע כי בעל הבית ומחזיק המעבדה הוא חירש אילם המקבל קצבה מהביטוח הלאומי, ועתה לנוכח הממצאים שנחשפו נגדו המשטרה תעביר את החומר לרשויות המס כדי שימשיכו גם הם בטיפול נגדו.