חשד לפרשה חמורה בצפון: שבעה חשודים וביניהם שוטר ממחוז חוף, נעצרו הבוקר (שני) בתום חקירה סמויה שניהלו בלשי היחידה המרכזית של מחוז צפון במשטרה וחוקרי מח"ש בפרקליטות, בחשד להחזקת סמים, גידול והפצה בכמות מסחרית.

נציין כי בשני בתים בהם בוצע הבוקר חיפוש, נתפסו 500 שתילים והם הועברו לבחינה במעבדה המשטרתית. השוטר הועבר להמשך טיפול במח"ש והחשודים האחרים לחקירה במחוז צפון.

לפני מספר שבועות החלה חקירה סמויה בחשד לגידול והפצה של סמים באזור המחוז הצפוני. במסגרת החקירה הובהר בידי החוקרים כי אחד המעורבים הינו שוטר מחוז חוף, תושב קצרא, המעורב לכאורה בעבירות החמורות.

בעקבות כך הוכנסה מח"ש לחקירה, והבוקר כאמור נעצרו שבעה חשודים, בהם השוטר והם הועברו לחקירה. בהמשך היום יובא השוטר להארכת מעצרו בביהמ"ש בירושלים והחשודים האחרים, העצורים, יחכו למיצוי ההליכים נגדם.

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בחקירה שנמצאת בראשיתה ומעצר שבוצע על פי האמור, רק הבוקר. טרם התקבלו חומרים במחלקת משמעת, וצפוי כי יועברו בימים הקרובים. עם קבלת החומרים תישקל נקיטה באמצעים מנהליים כמקובל".

לפני כשבועיים, שוטר צעיר בן 21 מיחידת להב 433, נעצר על ידי מח"ש בחשד כי הוציא מידע ממערכות המשטרה ללא סמכות והעבירו לגורמים עבריינים. הוא חשוד כי ביצע עבירות של הפרת אמונים ומרמה. מחר הוא יובא לבית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. אותו שוטר גויס ליחידת העלית של המשטרה לפני ארבעה חודשים, זאת לאחר ששירת בצה"ל ביחידת 8200 של חיל המודיעין.