משרד הבריאות הודיע אתמול שתוצאות הבדיקה לדגימות שיער מזירת הרצח של תאיר ראדה ז"ל, שנערכו בטכנולוגיה מתקדמת ובריצוף מיטוכונדריאלי מלא, הגיעו ונמסרו לצדדים במשפט החוזר שמתנהל לרומן זדורוב בימים אלה בבית המשפט המחוזי בנצרת. בבדיקה נמצאה התאמה לאדיר חבני, בן זוגה לשעבר של אולה קרבצ'נקו (א"ק), כך נחשף בוואלה!. אולגה זדורוב, רעייתו של רומן, התייחסה לדברים הבוקר (שלישי) בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM ובכאן ב', והצטרפה לדרישתה של אילנה ראדה, אמה של תאיר, לחקור את חבני וקרבצ'נקו. 

"אני לא המשטרה, אני לא חוקרת ולא קובעת דברים כאלה", אמרה זדורוב בפתח הראיון. הם אמורים לדעת מה לעשות עם הראיות האלו. זה לא בעלי, ושוב - לא תפקידי לחפש. למה אני צריכה להוכיח את חפותו של בעלי? אנחנו 15 שנים זועקים שזה לא הוא. אני חושבת שרוב הציבור הבין על פי כל הראיות שהצגנו במשפט החוזר, והנה אתמול הגיעה עוד בשורה משמחת מאוד. אין פה ספק מי היה בזירת הרצח ומי רצח את תאיר - העובדות מראות שזו א"ק. זו לא ראיה אחת ולא רק השערה, כל הראיות שאספנו מצביעות עליה. הגרסה של א"ח מתחזקת מפעם לפעם. הפרקליטות צריכה לקחת את עצמה בידיים, לפתוח את התיק מחדש ולחקור את א"ק".

בהמשך, הוסיפה: "אי אפשר לזרוק את זה לפח, מדובר בראיה לכל כיוון ומכל דבר. בכל מדינה מתוקנת היו עוצרים את א"ח ואת חברה שלו ומקבלים ממנו את גרסתו. אף אחד עד היום לא חקר אותה ולא בדק אותה, מבחינתם היא צדיקה - תפסיקו להיות תמימים כבר. יש פה חד משמעית עובדות שמצביעים עליה. בעלי יושב על כלום ראיות ועל כלום עובדות, והיא מטיילת בכל העולם ועושה את עצמה מסכנה".

לסיום, שיתפה בתחושותיו של בעלה רומן לאחר הבשורה: "שמחנו מאוד, זה לא היה צפוי, לא קיווינו שימצאו עוד שערה והנה הנס הגיע. זה רק מוכיח שזה לא הוא, שהוא בן אדם נקי וחף מפשע. עם זאת, חשוב מאוד לגלות מי רצח את הילדה - אנו חייבים לדאוג לכך שיעצרו את הרוצח, במקרה הזה הרוצחת. אנו רוצים לגמור עם הסיפור הזה, כבר אי אפשר, זה בלתי נסבל".   

"רומן לא היה שם"

"השערה מחזקת את הגרסה של רומן. מבחינתנו הוכחנו במאה אחוז שהוא לא היה שם והוא חף מפשע", אמרה זדורוב בפתח הראיון בכאן ב'. 

זדורוב נשאלה לגבי אוסף הסכינים שנמצא אצלו בעבר, ועל הקשר שלו לרצח, ועל כך אמרה: "רומן אוסף סכינים, אני בעצמי הבאתי לו הרבה מתנות מהסוג הזה, זה משהו שהוא אהב, זה לא קשור לרצח".

במענה לשאלה מי היא חושבת שרצח את תאיר אמרה: "יש ראיות חזקות נגד א"ק. א"ח אנחנו יודעים שהיה במשטרה ואיפה הוא היה בזמן הרצח. יש לו אליבי. אני לא חושדת שזה א"ח, אני ב-99.9 אחוזים בטוחה שזו א"ק. צריך לחקור את הדברים".

רומן זדורוב בבית המשפט (צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)
רומן זדורוב בבית המשפט (צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)

עוד אמרה, כי "זה התפקיד של המשטרה לחקור ולפענח את רצח תאיר", והודיעה כי היא תומכת בבקשה של אילנה ראדה לחקור את השניים. בנוסף שללה אפשרות כי הרוצח הוא אדם אחר מאחר ולדבריה "יש דברים שמצביעים על א"ק. א"ח אמר שהיא התקשרה אליו אחרי הרצח, הבגדים שאמרה שלבשה".