ניסיון נוסף לדריסת שוטרים: תושב שטחים בן 19, שהתנהל אחריו מרדף בחשד לגניבת לרכב, ניסה להימלט ובתוך כך ניגח את ניידות המשטרה וניסה לדרוס את השוטרים. שוטרי הכוח ביצעו ירי לעבר הרכב והצליחו להביא לעצירתו. 

בתוך פחות מחודשיים: שמונה אירועים של דריסת שוטרים במחסומים

האירוע החל במהלך פעילות מבצעית יזומה של של שוטרי בילוש ויס"מ מחוז ת"א, כאשר התקבל דיווח על גניבת רכב מפתח תקווה. הרכב אותר בזמן נסיעה בכביש 5 ממערב למזרח וצוותי בילוש ויס"מ החלו במעקב אחריו תוך שצוותים אחרים מבצעים חסימה של נתיב הנסיעה במטרה לעצור את הרכב. 

עם הגעת הרכב החשוד לנקודת החסימה בכביש 5 לכיוון מזרח, שם, כאמור, ניסה הנהג להימלט ובתוך כך ניגח את ניידות המשטרה וניסה לדרוס את השוטרים. שוטרי הכוח ביצעו ירי לעבר הרכב והצליחו להביא לעצירתו. החשוד תושב, שטחים בן 19, נפצע באורח קל, נעצר והועבר לבית חולים לצורך קבלת טיפול רפואי.  עם סיום הטיפול הוא הובא לתחנת ת"א צפון לצורך חקירתו.

מדובר במקרה התשיעי בתוך מעט יותר מחודשיים בו נרשם ניסיון לדריסת שוטר. שניים מהמקרים הללו הסתיימו באופן טרגי בהריגתו של שוטר: מתנדב המשטרה עמיחי כרמלי ז"ל נדרס למוות ב-11 ביוני על ידי תושב רהט שהיה במצב של שכרות וניסה להימלט משוטרים, והשוטר ברק משולם ז"ל נדרס ב-17 ביולי במהלך פריצה למחסום שהוצב בכביש 4 ליד צומת רעננה.