מוחמד אבו סיאם, אביה של רבאב אבו סיאם שנרצחה אמש לעיני בנותיה, שוחח הבוקר (רביעי) ב-103FM עם גולן יוכפז וענת דוידוב וסיפר על התחושות הקשות הבוקר. אבו סיאם ביקר בחריפות את המשטרה וטען כי "זה מפחיד, חוסר ביטחון מלא. מה שהורג אותנו זה השוטרים שאומרים שיש עליה סכנה ממשית. אם אתם יודעים - תעשו משהו, כולם מכירים את הסיפור שישה חודשים ולא עשו כלום".

בפתח דבריו סיפר האב על רגעיה האחרונים של ביתו, כאשר הגיעה מדרום הארץ ללוד כדי לבקר את בנותיה ששהו אצלו בבית: "יש לנו חצר קטנה עם דלת. נכנסתי הביתה והילדה שלי הייתה בחוץ. היא מורה בבית ספר עם תואר שני, אמא לשלוש בנות, מישהו נכנס, עבר את הרכב שלי ואת החניה, נכנס לחצר, הילדה בת השנתיים וחצי הייתה על הברכיים, דפק בה שישה כדורים, ועוד שלושה בצד. אשתי ניסתה לגונן עליה, הוא דחף אותה, יצאתי והוא ברח. אשתי ראתה את הכל".

לטענת אבו סיאם, המשפחה השיגה לבתם בית מוגן לפי כל הנחיות המשטרה לאחר שסיפרה כי היא בסכסוך עם בעלה לקראת גירושים. "הזהירו גם אותו ואמרו שהוא בסכנת חיים, אמרו גם לה שהיא בסכנת חיים. השכרנו לה בית, הבנות היו אצלנו, והיא באה לראות את הבנות שלה, לא יכולתי למנוע ממנה לראות את הבנות. הקצין אמר לי שהבת שלי בסכנה ממשית, ושאסור לה להגיע ללוד. היא נשארה בדרום, אתמול הופתעתי לראות אותה בתוך הבית. היא אמרה שהיא רוצה לראות את הבנות", הוסיף.

האב הכואב אף ידע לתאר במעט את האיש שרצח ביריות את בתו: "לבש שחור, היה רעול פנים. את האוטו כבר תפסו שרוף בוואדי, הכל היה מתוכנן כמו שצריך. אני לא יודע על הגרוש שלה כלום, אין קשר בינינו. זה מאוד מפחיד, זה חוסר ביטחון מלא, אתה מרגיש שאתה לא בטוח באף מקום. האיש ירה בה בתוך הבית עם הילדות שלה, זה לא קל. בינתיים אנחנו מתמודדים לבד עם הבת שלה, הבאנו מדריכה שמסבירה לה, מנסים להרגיע אותה. הוא ירה בקירות בכל כיוון. הבת הגדולה אמרה שאמה נורתה בראש".

אבו סיאם הוסיף ביקורת על המצב הנוכחי וגם על המשטרה וטען כי "זה הפקרות. הייתי יכול למכור את הבית, לא הייתי נשאר דקה, הייתי בורח. מה שהורג זה שהשוטרים אומרים שיש עליה סכנה ממשית, אתה יודע - תעשה משהו. תעשה את העבודה כמו שצריך. לא מבין את המשטרה, זה חוסר ביטחון. כולם יודעים את הסיפור שלה שישה חודשים. כלום לא עשו. אני סולח לבת שלי על הכל, אני מבין מה זה ילדים, אתה לא יכול להרחיק".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103fm