סערת המעשים של דור מיכה ועומר אצילי, אשר שבה לכותרות לאחר שנחשפו הודעות טקסט שהעבירו האחד לשני בנושא, ממשיכה להסעיר את המדינה. הבוקר (ראשון) התייחסו לפרשה גם בן כספית וינון מגל ב-103FM, לאחר שמגל גיבה את השחקנים בטוויטר. אך בזמן שכספית טען כי "שיקול הדעת והאחריות הם אצל מיכה ואצילי, אתה לא אבא לבנות אולי זה העניין", מגל המשיך בקו ההגנה ואמר כי "אצל חצי מהמאזינים השיחות מגעילות ומטונפות".

אצילי בחקירה: "היא הרסה לי את החיים". אשתו של מיכה תמכה: "לצידך תמיד"

כספית היה זה שפתח את הנושא והסביר כיצד הוא נפגע מהציוצים של מגל: "הציוצים המגעילים שלך בנוגע לסיפור, בעלים אליי בטענות כאילו אני אבא שלך. הציוץ שלך בנושא היה רע, גיבית את דור מיכה ודור אצילי. כל הדיבור על זה שהם לא ידעו לא היה ולא נברא, ונכנסו גם סמים לאירוע. מדובר בילדות שהיו בנות 15, אתה לא אבא לילדות, אולי זה העניין. אני מסתובב עם קיבה מתהפכת מהדבר הזה".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

עוד הוא הוסיף כי "אני לא אוהב שמפטרים אנשים לכן סירבתי לכל ההצעות שקיבלתי כדי לנהל דברים. ועדיין, בחייך נו. תקרא את ההודעות בכתבה. אתה לא יכול להפיל את האשמה על הבנות. שיקול הדעת והמבוגר האחראי הם אצילי ומיכה. קודם כל לראות שתעודת הזהות לא מזויפת".

מגל מצידו לא נשאר בשקט והשיב שהוא פשוט נגד הלינץ' החוזר שמבצעים במיכה ואצילי: "אני נגד הלינץ' החוזר שעשו להם, אני לא חושב שמה שעשו זה דבר ראוי, אך בתוך התרבות המתירנית שלהם, שכל אחת עושה מה שהיא רוצה. פתאום התהפכתם על זה. אין לי ספק שאצל חצי מהמאזינים, אם אראה את השיחות שלהם, יראו דברים מגעילים ומטונפים על אחרים. לפטר אנשים, לפגוע בפרנסה שלהם, גועל נפש. זו רשעות".

"יכול להיות שהם פשעו, אתם לא תרצחו אנשים חיים, לא אשתוק. תפסיקו לזייף, זו התרבות שלכם, מה אתם רוצים? יש פה סטנדרט כפול, מצד אחד כל אחד עושה מה שהוא רוצה, מצד שני הורגים אנשים, מתנפלים עליהם", תקף השדרן.

לסיום, כספית בחר להתייחס גם לקריאות נגד יו"ר רע"מ מנסור עבאס בכנס ברמת השרון: ""כשאני מסתכל על מה שקרה באירוע ברמת השרון, אני נזכר במסית הלאומי שלנו". מגל סיכם: "להגיד על מישהו שמאלן זו הסתה? איזו הסתה?".

עריכה: מיכל קדוש, 103FM