בעין הסערה: עוה"ד רמזי קטילאת, המייצג את המחבל מחמוד עטאללה, האסיר הביטחוני שעלה לכותרות בימים אלה בעקבות העיסוק בפרשת "סרסור הסוהרות", מגיב הבוקר (שני) לטענות נגדו, וטוען כי "התזמון של העלאת הנושא לתודעה פעם נוספת והפרסומים החוזרים ונשנים אינם מפתיעים. לא בכדי הנושא התעורר בימים אלה, בעיצומה של ועדת החקירה העוסקת במחדל בריחת האסירים מכלא גלבוע". 

בר-לב מתייחס לטענות על אונס בכלא גלבוע: "קורא את העדויות ומזדעזע"

עוה"ד של המתלוננת על אונס בכלא גלבוע: "אין לה טיפת אמון במערכת"

לדבריו, "אין לנו ספק כי גורמים בכירים בשב"כ ניסו להסיט את האש, נוכח החשדות נגדם בגין הכשלים שלהם וההתנהגות הקלוקלת שלהם, אשר הובילה למחדל החמור ביותר של שב"ס ב-20 השנים האחרונות, וזו הדרך שלהם להינצל המהחקירה הזו. זה מה שהוביל להתבטאויות של בכירים במסגרת ועדת החקירה בנוגע לפרשת החשד בסרסור הסוהרות שכבר נידונה". 

"מעבר לכך", מציין עוד עורך הדין קטילאת, "התזמון אינו מפתיע גם בשל העובדה שבימים אלה מתנהל עדיין הליך אזרחי שבמסגרתו הגישו הסוהרות תביעה באמצעות פרקליטתן, בצל הליך פלילי שנמצא תחת חיסיון של בית המשפט. ברור לכולם שידינו כבולות מפאת העובדה שלנו אסור לדבר על מה שמתנהל בתוך ההליך, וזה לא מפתיע שהצד השני בא בטענות". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

עוה''ד רמזי קטילאת (צילום: יח''צ)
עוה''ד רמזי קטילאת (צילום: יח''צ)

"רק אציין שבבית המשפט חקרתי שתיים מתוך שלוש המתלוננות, ודי בכך שאומר כי בעדויות שלהן עלו סתירות מהותיות. זו לא חכמה לבוא ולטעון לאונס, אולם לא לדעת להסביר מה בדיוק נעשה", המשיך פרקליטו של המחבל עטאללה. "הקלות הזו של הטחת אשמה באדם כזה או אחר מבלי יכולת לפרט את מהות העבירה המיוחסת לו היא בלתי נסבלת. הלקוח שלי מכחיש בתוקף את טענות הסוהרות, דוחה את ההאשמות המופנות לעברו וטוען כי לא ביצע כל עבירה כלפי מי מהמתלוננות, לא מיני ולא מקצתי". 

"עוד אציין כי אותן מתלוננות, או לפחות חלק מהן, המתינו במשך שנים עד שהחליטו לטעון כנגד מרשי. נוצר מצב של איגוד מתלוננות שכעת יוצאות במסע, והפלא ופלא - הן לא תובעות את מרשי, אלא את שב"ס. הן רוצות כסף ופיצוי משב"ס. באופן תמוה, הלקוח שאני מייצג אינו חלק מהנתבעים. אם הן כל כך בטוחות שהוא אשם, מדוע לא הגישו תביעות נגדו?". 

כשנשאל האם הוא מבין שלקחת כסף מאסיר ביטחוני זה מהלך אבוד מראש, השיב: "בדיוק כך".