הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר

עו"ד יאיר בן שטרית ציין כי מרשתו נחקרה בחשד להלנה והעסקה שלא כדין ומיד לאחר החקירה היא שוחררה, ללא תנאים מגבילים וניכר כי אין אשמה פלילית ממעשיה של החשודה. 

מיד לאחר חקירתה של החשודה, עו"ד בן שטרית פנה ליחידת התביעות בבקשה בהולה להורות על סגירת התיק מחוסר אשמה. בין היתר טען כי מעיון בתיק, מיד אפשר להבחין כי התיק בעניינה של החשודה אמור להיסגר מעילת חוסר אשמה, לטענתו, ברי כי מרשתו לא קשורה לא במישרין ולא בעקיפין, לא בעצמה ולא באמצעות אחר לאותם שני שב"חים שנכחו בדירה עת שהתה מרשתו עם חברותיה. "כבר עתה ייאמר כי מרשתי אינה מכירה את הגברים ואין ולא היה לה שום קשר עם השב"חים. בנוסף, מרשתי לא ידעה ואף לא יכלה לדעת כי מדובר בשב"חים שהיו במקום בו שהתה למשך מספר דקות בודדות", צוין על ידי עו"ד בן שטרית.

עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)
עורך הדין יאיר בן שטרית (צילום: דניאל יחזקאל)

כבר מהרגע הראשון, לטענת עו"ד בן שטרית מרשתו סיפרה בחקירתה כי לא היו דברים מעולם, היא לא מכירה את השב"חים שנכחו בדירה. עוד ציינה כי אינה העסיקה את השב"חים, לא משכירה להם דירה ולא שוכרת עבורם דירה. "מרשתי אדם נורמטיבי לחלוטין, אמא לילד ועובדת בתחום השיווק הפיננסי, אשר על כן, עניין עילת סגירת התיק מהווה חשיבות רבה. עו"ד בן שטרית סבור כי הנזק הרב שנגרם למרשתו מעצם החיפוש של המשטרה בפני אנשים רבים שנכחו בדירה, כשהיא נוכחות שם ללא קשר לחשדות, לרבות חקירתה במשטרה, וכיו"ב הינו נזק עצום ובלתי ניתן לשיעור.

בעקבות פנייתו הבהולה של עו"ד בן שטרית, בימים האחרונים קיבלו יחידת תביעות נגב את בקשתו והורו על סגירת התיק של החשודה בעילה של חוסר אשמה פלילית, ובכך הרישום הפלילי של מרשתו נותר נקי ללא רישום פלילי.

סנגורה של החשודה, עו"ד יאיר בן שטרית, מסר בתגובה: "אני מברך את התביעה המשטרתית שקיבלו את בקשתי וגנזו את תיק החקירה בעילה של חוסר אשמה פלילית. החל מהרגע הראשון מרשתי טענה שאין לה יד ורגל בחשדות המיוחסים לה, צר לי שהגענו עד עתה ונגרם למרשתי עוול בחקירתה כאחרון העבריינים. כעת יכולה לנשום לרווחה ולהמשיך בשגרת חייה המקצועיים".

הכתבה באדיבות פורטל המשפט obiter.co.il

הכתבה הינה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת אוביטר, במידה ומצאתם טעות בכתבה מוזמנים לשלוח את התיקון למייל: [email protected] 
(לצורך איתור מהיר של הכתבה, חשוב להקפיד לכלול במייל את הלינק של הכתבה).