בהמשך לאירוע החשד לרצח הבוקר (חמישי) בו צעירה בת 27 אותרה ללא רוח חיים בשטח פתוח סמוך לרחובות, פרטים חדשים שעלו בחקירה הראשונית מתבררים.

חשד לרצח סמוך לרחובות: גופת אישה אותרה בשדה, חשוד במעורבות נעצר

בין הקורבן לחשוד יש היכרות מוקדמת, וטיבה של ההיכרות נבחנת על ידי המשטרה. מה שהוביל למעצרו המהיר היה תלונה שהגיש אחד מבני המשפחה של הקורבן - צעירה בת 27 - שסיפר כי הצעירה לא חזרה הביתה מבילוי, וזה לא אופייני לה. בשלב הזה המשטרה החלה בחיפושים, כאשר אותו מתלונן הוסיף גם שיכול להיות כי יצאה לבלות עם החשוד, שביניהם כאמור יש היכרות מוקדמת. החשוד, בן 29, גר בבת ים, בעוד המנוחה התגוררה בראשון לציון.

כוחות המשטרה עשו חיבור בין הדברים והגיעו לדירתו של החשוד, שם ראו את הרכב שלו. אחרי שהשיגו את הפרטים שלו ושלה, קל מאוד היה למשטרה גם להגיע אליו, וגם לעשות איכון ולראות שהיה גם בזירה שנמצאה הגופה. על פי הממצאים אין ספק שהיא נרצחה במקום אחר, ובמשטרה יש הערכה איפה היתה זירת הרצח. החקירה הוטלה על ימ"ר מרכז. החשוד יובא מחר לבית המשפט בפתח תקווה להארכת מעצר. כלי הרצח נמצא בידי המשטרה שאספה ממצאים, לרבות פורנזיים, שקושרים אותו לאירוע.

בכיר במשטרה אומר: "כל מיני כותרות על רצח רומנטי הן מבישות, שכן רצח הוא רצח, במיוחד שמדובר ברצח בכוונה תחילה, שום רקע הוא לא הסבר לעבירה החמורה והנפשעת הזאת, שבה קורבן בשנות ה-20 משלמת מחיר חיים על היכרות כזו או אחרת עם חשוד ברצח".